SkyscraperCity banner
1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
12,167 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bé, ja comencen els treballs per adecentar aquesta façana. ja fa temps que hi ha una prova instal·lada:

...doncs ara han posat una bastida i també han començat a colocar els suports de les plaques de vidre:

anirem veient com va quedant :)

·
Sempre BCN
1,938 Posts
Ostres! Me n'alegro, aquest últim cap de setmana hi vaig passar per davant i casualment vaig pensar que li feia falta una bona reforma a la façana...i ara veig que s'han posat les piles.
A veure com queda..

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Algú té alguna foto del projecte de restauració?
MERCi!! :)

David (DavoR para los amigos) ;)

·
pasaba por aquí...
4,304 Posts
i no podrien fer una cosa semblant al col.legi d'arquitectes davant la catedral? és horrible i amb un recobriment de vidre negre al menys guanyaria i donaria un aspecte més modern.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts

·
Registered
12,167 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Fotonoticia: Edifici La Campana

no sabia on posar-la, mireu com va la renovació de façana:

llàstima del bloc de l'esquerra de la foto, hauria quedat millor si l'edifici fos un cos separat...demolició ja :D

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Quin canvi!!
:drool:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Lo he visto hoy desde el Aerobús a las 8.45 y está quedando de fábula, en comparación a la basura que era...
:happy:

·
vendaval
279 Posts
Algú sap que són les obres que hi estan fent a davant, a la rotonda de Can Batlló i el pas soterrat sota la Ronda del Mig?

·
Registered
12,167 Posts
Discussion Starter · #15 ·
vr said:
Algú sap que són les obres que hi estan fent a davant, a la rotonda de Can Batlló i el pas soterrat sota la Ronda del Mig?

ep! aquestes no les tinc controlades :naughty:

·
pasaba por aquí...
4,304 Posts
a ver cuándo se animan y hacen lo mismo con el colegio de arquitectos de lante de la catedral, que es horrible!!!!!!!!!!!!!!

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Gabe said:
a ver cuándo se animan y hacen lo mismo con el colegio de arquitectos de lante de la catedral, que es horrible!!!!!!!!!!!!!!
Pero si ya es de cristal...
:eek:hno:

·
Registered
12,309 Posts
Danzig said:
llàstima del bloc de l'esquerra de la foto, hauria quedat millor si l'edifici fos un cos separat...demolició ja :D
Noooo!

Jo hi vaig viure tot un estiu en aquell edifici, quins records, i quina calor!

1 - 20 of 25 Posts