SkyscraperCity banner

181 - 194 of 194 Posts

·
Estela Reynolds
6,917 Posts
Jo hagués preferit més espai lliure, l'Eixample ja és prou dens... anyway, a veure si s afanyen que aquest projecte s ha eternitzar durant més de 40 anys.

·
Josep
494 Posts
He de dir, que la roposta preliminar em sembla molt encretada.

És cert el que diu l'Edu de que no ens podem permetre tirar edificis històrics com l'hotel Colon (que en veritat més que tirar el qyue es va fer es reconstruir-lo destrossant-lo), perô crec que conservant un braç com a museu ja és suficient... potser dos com a molt....

la resta de mantenir les costelles com estructures i anar parasitant-les amb construccions adjacents em sembla molt vanguardista. M'encanta el joc de lo antic amb lo nou. Al cap i a la fi la model per fora no és tan bonica, l'interés és l'ull central i la història, i això es preservarà.

M'agradaria saber perqè justament es conserva aquell braç. És perquè era el braç dels presos polítics d'abans? al cap i a la fi, Companys hi va ser empresonat.

·
Registered
492 Posts

·
Registered
4 Posts
Se sap alguna cosa del concurs d'ordenació ???

Ja fa alguns mesos que es va convocar el concurs i no s'ha sabut res mes...sabeu alguna cosa?....quant equips s'han prsentat...quan es tria el guanyador...ets...
gàcies

·
Registered
3,345 Posts
Un nuevo auditorio marca el punto de partida en la reinvención de la Modelo

Estas primeras reformas corresponden a la construcción de un auditorio y una sala polivalente, cuyo coste total será de unos 600.000 euros. Por el momento, los primeros 47.899,99 euros se destinarán a los cambios en la antigua instalación eléctrica de la prisión para llevar a cabo una adaptación enfocada a abastecer energéticamente a los nuevos equipamientos.

·
Registered
4 Posts
En el núm 97 del butlletí de l'associació de veïnes i veïns de l'esquerra de l'eixample s'ha publicat l'article següent que crec qie pot ser del vostre interès.
Salut i bon confinament !!
67592
1586879749085.png
1586879749085.png

·
Registered
3,310 Posts
El curso empezará sin las obras de las dos escuelas de la prisión Model de Barcelona acabadas

La paralización que sufrieron las obras públicas por la pandemia de coronavirus hará que los trabajos que se debían realizar en el recinto de la antigua prisión Model de Barcelona para ampliar la escuela Xirinacs y construir las instalaciones provisionales de la escuela Entença no estén terminadas en el inicio del próximo curso, como el Ayuntamiento había previsto en un principio.

Hasta el 19 de mayo, debido al confinamiento, no se pudieron poner en marcha las demoliciones necesarias para empezar estas actuaciones, derribos que afectan a los espacios que antes eran la lavandería y la enfermería de la cárcel, por lo que desde el Consistorio apuntan que estos no acabarán hasta este julio.

Será entonces cuando será posible empezar las obras de los dos centros educativos, ambos en barracones provisionales, trabajos que según las previsiones municipales, estarán terminados entre septiembre y octubre en el caso de la escuela Xirinacs y en Navidad en el caso de la escuela Entença.
20 minutos

181 - 194 of 194 Posts