SkyscraperCity Forum banner

Barcelona

2322 Views 14 Replies 7 Participants Last post by  INVISIBLE
6
Een aantal foto's van het afgelopen bezoek aan Barcelona en Spanje !!
1

2

3

4

5

6
See less See more
1 - 15 of 15 Posts
Tip: zet nummertjes bij de foto's.

De wijk rechts op foto #3 lijkt Barceloneta, ben je daar ook ingelopen, een aanrader. Het gebouw op #4 ken ik niet, maar zal ongetwijfeld één van die bekende bouwsels zijn.
waarschijnlijk wel :) .

@ Hoogbouw 010

Bedankt voor de tip .
Had het zelf eigenlijk niet zo snel gedaan .
Maar vinden de meeste forumleden dat handiger denk je ?

Al is het wel makkelijk als je bijvoorbeeld zulke mooie foto's maakt als wat jij doet, dat je kunt zeggen .
1,3 en 18 zijn de mooisten .
Maar ik maak ze meer voor update's, zodat iedereen eigenlijk eens wat meer inzicht krijgt over projecten hier uit de stad en of andere steden .
Wederom @ hoogbouw 010 :)

3 is inderdaad in de buurt van Barceloneta .
Waar ik overigens niet ingelopen ben .
Maar wel op de Metro gestapt ben .

4 is op Plaza de Catalunya gelegen naast El Corte Ingles .
3
7
tol barcelona

8
Sagrade Familia

9
Plaza de Espana

En nu heb ik even geen tijd meer ;) .
See less See more
O, dat gebouw van #4 is mij daar nooit opgevallen. Zal de volgende keer 'ns goed kijken. Ook bij die 'magische licht' fontein van #9 ben ik nog nooit wezen kijken. Ook voor de volgende keer wellicht.
@ hoogbouw 010

Ik let altijd op de verkeerde dingen :) .
hoogbouw010 said:
O, dat gebouw van #4 is mij daar nooit opgevallen. Zal de volgende keer 'ns goed kijken. Ook bij die 'magische licht' fontein van #9 ben ik nog nooit wezen kijken. Ook voor de volgende keer wellicht.

Aah, #4 is echt een blikvanger op Placa Catalunya. Aan de andere kant heb je Le Corte Ingles (?), echt een gigantische winkel en als je 300 meter verder loopt zie je alweer zo'n winkel :lol:
7
10 Ramblas

11 Park Guel

12 Park Guel

13 Sagrada Familia

14 Sagrada Familia

15 Barceloneta

16 Park Guel
See less See more
Die foto van de Ramblas is echt heel erg goed Invisible! Je wordt er steeds beter in volgens mij.
Ik neem mezelf er alleen geen tijd voor .
Op dat moment ben ik met zoveel andere dingen bezig .
Mooi foto's. Die eerste vind ik heel mooi. En ook die van die fontein. Eindelijk hebben ze de fontein op Hofplein (Rotterdam) ook in kleurtjes laten spuiten, echt veel mooier!
Deze foto's krijgen bij mijzelf eigenlijk geen voldoende .

Omdat ik van de originele foto's ze resize naar 640x320 en ze dat een stuk onscherper en onduidelijker maakt .
Maar doe dit omdat er dan gewoonweg meer foto's gelaad kunnen worden en niet de pagina minutenlang nodig heeft om te laden .
1 - 15 of 15 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.