SkyscraperCity banner
1 - 20 of 32 Posts
34,876 Posts
Discussion Starter · #1 ·

·
Registered
9,040 Posts
Veel wc papier gebruikt zo te zien....'kom laten we wat closet rollen opstapelen en verkopen aan die chinezen'............

·
Wereldburger
869 Posts
Ik vind het ook niks, zoals gezegd het lijkt wel op Star Wars!

·
Captain
3,356 Posts
^^Denken jullie dat of hopen jullie dat?!?
Ik vind het wel wat hebben. In tegenstelling tot 'De Rotterdam' zal deze, ondanks dattie veel massaler is, veel minder gaan zorgen voor een 'muureffect'. Deze wordt;
a)Niet ingepast in een reeds bestaande skyline. Sterker nog, als ie gebouwd wordt, zal het beeldbepalend zijn voor de skyline van Bejing.
b)Dit ontwerp is natuurlijk veel dynamischer dan die houterige blokkendoos van Koolhaas.
Kortom, ik ben voor :cheers:

·
Registered
210 Posts
ik vraag me af of ze ook echt nagedacht hebben over de plaats van de gebouwen/loopbruggen, of zullen ze die gebouwen en loopbruggen zo hebben neergezet omdat het er gewoon cool uitziet?

·
My train goes everywhere!
2,781 Posts
Interessant maar niet reeel vind ik. Zulke dichtheden daar wordt een mens niet vrolijk van...

·
Registered
737 Posts
Ik vind het wel cool, al vind ik de plint maar niets. En ik denk ook inderdaad even aan de regenachtige dagen, dan wordt een mens toch maar depressief daar. Maar goed, toch ziet het erg futuristisch uit, en ik kan het wel waarderen.

·
-
3,628 Posts
Een ronduit waardeloos idee dat rechtstreeks afkomstig lijkt te zijn uit een goedkope science-fiction film uit de jaren '60. Het is de getto van de toekomst en ik snap het enthousiasme hier niet, alhoewel, men was vroeger ook zeer enthousiast over de Bijlmer...

·
Registered
1,979 Posts
Aaargh... te massaal. Het is in ieder geval hoog genoeg om jezelf naar beneden te storten, zo deprimerend zal het wel zijn om er (in ieder geval onderin) te wonen. Het heeft trouwens in de verste verte wel iets weg van een XXL uitvoering van de Van Nelle fabriek met al die loopbruggen en dat wit met glas... of ijl ik nu :drool:

34,876 Posts
Discussion Starter · #20 ·
marcobruls said:
Veel wc papier gebruikt zo te zien....'kom laten we wat closet rollen opstapelen en verkopen aan die chinezen'............

:sleepy:

domste post van het jaar, met stip!

1 - 20 of 32 Posts