Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 23 Posts

·
urban explorer.
1,614 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Cześć. Niektórzy mnie kojarzą z działu fotografia miast polskich, a teraz postanowiłam podzielić się z Wami moim małym dorobkiem zdjęć z Belgii, a dokładniej z jednego miasteczka - Antwerpii, miasta znajdującego się w północnej części.

Wyjazd do tego miasta wypadł i całkiem przypadkowo i spontanicznie. Nie wiem jak Wy, ale ja pracuję i studiuję, ponadto w chwili wolnej spotykam się ze znajomymi, jeżdżę na rajdy i zloty. Zawsze marudzę, że nie mam czasu wolnego, a kiedy wpada mi więcej niż dwa dni wolnego, marudzę, że nie wiem co ze sobą zrobić. Siedzenie w domu źle na mnie wpływa. Więc kiedy w lutym, zaraz po ostatnim egzaminie który miałam w piątek, a ostatnim dniu pracy - w niedzielę, siedziałam w kuchni przy stole i popijałam kawę, uświadomiłam sobie, że mam około dwa tygodnie wolnego. Czym prędzej musiałam obmyślić jakiś plan, co teraz robić?! I tak oto w deszczową niedzielę przed północą postanowiłam, ze pojadę odwiedzić siostrę i jej rodzinę, a we wtorek wieczorem o 20 już jechałam busem do Belgii. Podróż należała do miłych - pomimo,że pod mieszkanie zajechałam dopiero ok 6 rano.

Nie miałam za wiele czasu by poszukać dokładnie transportu, jednakże po przeanalizowaniu co bardziej mi się opłaca pociąg do Warszawy i samolot do Belgii czy bus z Wrocławia, zdecydowałam się na bus.

Jakie było moje pierwsze wrażenie? Bardzo żywe, ładne miasto. Przyznam, że niewiele różni się od Wrocławia. O 6 rano na przystankach ludzie poubierani ciepło do pracy, mnóstwo samochodów, środków komunikacji miejskiej, tu remont, tam remont.

·
urban explorer.
1,614 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)