Skyscraper City Forum banner
1 - 13 of 13 Posts

·
...
173 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Een nieuwe mijlpaal hotel en congrescentrum, ontworpen door 3XN is de eerste stap van de langverwachte uitbreiding van het Bella Center; beroemde Congress Center van Kopenhagen. De upgrade van Bella Center voegt een stedelijk gevoel naar de plaats, en de uitbreiding zal onmiddellijk profiteren van perfecte locatie Bella Center: Gelegen tussen de oude stadskern en Orestad; Kopenhagen groeipool, Bella Center is aangesloten op twee belangrijke werelden van de activiteiten, en bovendien is het dicht bij de metro en de luchthaven van Kopenhagen.

http://www.archello.com/en/project/bella-sky-hotel

·
a.k.a. Sequentia
21,700 Posts
Waarom weer een nieuwe thread, daar hebben we toch 'is deze al bekend' voor!?

·
Registered
4,042 Posts
Spectaculair, maar toch een beetje te drukke en chaotische gevel. Als ik hiernaast zou wonen of werken dat verwacht ik de nodige hoofdpijn wanneer ik dit gebouw aanschouw. Gordijnen zijn dan de beste oplossing.

@Martijn: Trek je niks aan van de kritieken en blijf gewoon nieuwe topics posten. Ik stel het wel op prijs. "Is deze al bekend" is zo'n anonieme vergaarbak, terwijl sommige nieuwe projecten best eens afzondelijk mogen worden uitgelicht.

·
Moderator
16,957 Posts
Allemaal heel leuk dit maar dit kan men ook volgen in de Internationale sectie 'general urban developments'.

Ik vind het ook onnodig om hier een apart topic voor te openen.

1 - 13 of 13 Posts