Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
203 Posts
Discussion Starter · #1 ·
1) Humbeek

2) Humbeek

3) Humbeek

4) Grimbergen, met zicht op het atomium

5) Park in Vilvoorde

6) Park in Vilvoorde

7) Perron Vilvoorde

8) Renault Vilvoorde

9) Warandepark BXL

10) Poelaertplein BXL

11) Brussel Noord

·
Bike It!
22,259 Posts
^^ Heel mooi!
Ben vandaag ook eens voor een blitsbezoekje naar Brussel getrokken om wat winterse stadszichten te fotograferen. Maar voor één keertje was ik daarvoor beter in Eeklo gebleven. Hier had het afgelopen nacht gigantisch veel gesneeuwd en ons stadje kreunde onder een heel dik sneeuwtapijt. De auto's leken wel rijdende iglo's en de lagen er Siberisch bij.
Vanaf Gent was daar steeds minder van te merken en in Brussel lag er alleen een dun laagje.
Toen we vanavond weer in Eeklo aankwamen, was ondanks alle inspanningen van ruimers en strooiers, zelfs de immer drukke doortocht van de N9 nog steeds niet sneeuwvrij. En intussen begon het al weer te sneeuwen....

·
-
978 Posts
^^Het was vandaag levensgevaarlijk om in Eeklo met de auto te rijden. Ben daarnet zelfs ei zo na van de weg geslipt. De gemiddelde snelheid op de E34 lag rond de 40 per uur.

Deze middag op de N9 gereden (ter hoogte van de Supra Bazar) en moet zeggen dat waar ik woon, buitenbaantje, er véééél beter bij lag dan de N9!

·
Bike It!
22,259 Posts
De N9 ter hoogte van het station in Eeklo, voor de middag. Maar in de late middag zag het er net zo uit.
En na de paar verse centimeter sneeuw in de vooravond, zal het nu nog iets witter zijn.

·
Registered
67 Posts
Hello,

Quelques photos prises en ce mois de décembre... ;)

Gent, 02.12.10

Knokke, 18.12.10

Tervuren, 19.12.10

Westkapelle, 18.12.10

Brugge, 18.12.10

Gent, 02.12.10

Brussels, 19.12.10

Evergem, 03.12.10

Knokke, 18.12.10

Gent, 03.12.10

Brussels, 19.12.10

Evergem, 03.12.10

En espérant que ces clichés vous plaisent...

Bonne fin d'après-midi,

Thibault

·
Bike It!
22,259 Posts
Borders zijn best wel oké hoor.
Heel mooie foto's van een niet-stedelijk landschap. Buurt van de Schelde in Wetteren zo te zien.
Ben zelf niet 'op den buiten' en in de natuur geraakt dit weekend. Is nochtans nu op haar mooist.

·
Registered
5,345 Posts
Inderdaad allemaal heel mooie foto's!
Sneeuw geeft altijd dat beetje extra meer... zeker als er nog zon schijnt.

Laat maar komen zou ik zeggen!

Hartelijk dank aan de posters die dit moois willen delen!

focus1965

·
-
978 Posts
Hello,

Quelques photos prises en ce mois de décembre... ;)

http://www.thibxl.be/1/albums/157gent5/photos/39.jpg
Evergem, 03.12.10

http://www.thibxl.be/1/albums/155genttrams4/photos/56.jpg
Evergem, 03.12.10

En espérant que ces clichés vous plaisent...

Bonne fin d'après-midi,

Thibault
Mooie foto's! Om precies te zijn: de foto's zijn genomen in Gent en niet in Evergem. Evergem is de andere kant van de brug (Dat is mij toch altijd verteld).

Weet trouwens iemand wat ze aan het doen zijn op de eerste foto? Ondertussen zitten de damwanden allemaal de grond in, en staat er vlak naast de brug een mal voor grote platen te gieten. Gaan ze daar een extra aanlegkade aanleggen voor als de sluis aan de ringvaart gaan vergroten?

·
Registered
67 Posts
Mooie foto's! Om precies te zijn: de foto's zijn genomen in Gent en niet in Evergem. Evergem is de andere kant van de brug (Dat is mij toch altijd verteld).

Weet trouwens iemand wat ze aan het doen zijn op de eerste foto? Ondertussen zitten de damwanden allemaal de grond in, en staat er vlak naast de brug een mal voor grote platen te gieten. Gaan ze daar een extra aanlegkade aanleggen voor als de sluis aan de ringvaart gaan vergroten?

Sorry ;-)

Bijna Evergem toch :)

Ik weet niet voor de eerste foto...

1 - 20 of 30 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.