SkyscraperCity banner
1 - 8 of 8 Posts

·
-
3,628 Posts

·
bijna een kip!
625 Posts
Ongelofelijk!, dat verkeer in Saigon, en toch hoor ik vaak dat er maar weinig ongelukken gebeuren, dat is echt een wonder.

·
Wereldburger
869 Posts
Grappig al die motoren/brommers!

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
kuikentje said:
Ongelofelijk!, dat verkeer in Saigon, en toch hoor ik vaak dat er maar weinig ongelukken gebeuren, dat is echt een wonder.
Zoals je in het filmpje ziet rijdt iedereen gewoon door en weten ze precies waar iemand zich bevind zodra ze elkaar passeren. In Nederland hou je ook altijd rekening met overstekende voetgangers en fietsers maar die mensen hier schrikken altijd en blijven ineens onverwachts staan of doen een stap achteruit (met de fiets wat lastiger...). Ja en dan krijg je juist die ongelukken!

·
Registered
4,042 Posts
Die van Saigon valt me nog wel mee, datzelfde hebben ze ook in India. Er gebeuren relatief weinig ongelukken, maar dat ligt vooral aan de lage snelheden van de verkeersdeelnemers.

Dit is in Agra, de stad van de Taj Mahal.

En zo gaat het er aan toe in Varanasi. (Die man met de riksja aan de linkerkant wilde ons graag een ritje aanbieden, net zoals 25 collega's van hem :))

Op deze foto's staan nu geen beesten, maar die zijn ook ruimschoots aanwezig op straat. Vooral koeien, daar hebben we vaak botsingen mee gehad.

Dat van die metro ziet er wel erg ranzig uit, hahaha.

1 - 8 of 8 Posts