Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 31 Posts
G

·
Discussion Starter · #1 ·
Onmisbaar voor de echte liefhebber: de belangrijkste NYC-skyscrapers met hun geschiedenis in een prachtig fotoboek, Auteur Dirk Stichweh, uitgever Prestel, voor slechts 29,95.

·
-
3,632 Posts
Deze heb ik al een tijd in de kast staan. Er staan echt mooie foto's in. Zeker een aanrader.

Misschien is het een idee om een boekenthread te maken waarin dit soort boeken onder aandacht worden gebracht? Er zijn veel juweeltjes op de boekenplanken te vinden.

G

·
Discussion Starter · #3 ·
^^Gezien het beperkte aantal reacties op dit soort threads lijkt me dat wat teveel moeite.....

·
-
3,632 Posts
Ach ja, mensen hebben het nou eenmaal te druk met het posten wat ze hebben gegeten of lezen over bepaalde escapades... Soms is informeren of aandacht trekken voldoende. Er is niet altijd noodzaak tot reageren bij dit soort threads. Dat is de doelstelling dan ook niet. :)

·
Bas
14,757 Posts
Heeft iemand misschien ook even een isbn nummer van het boek New York Skyscrapers? Ik heb hier afgelopen zaterdag in rondgebladerd bij de Wolthat`sche Buchhandlung in Oldenburg. Ik geloof dat heb boek hier ongeveer dezelfde prijs had. - www.wohlthat.de - is overigens een soort De Slegte, maar dan vooral in studentensteden bij onze oosterburen te vinden.

·
-
3,632 Posts
ISBN: 978-3-7913-4054-8

Dit boek is wel te krijgen in Duitsland, ik wilde hem al kopen in Augsburg maar toen was net de zaak dicht. In Dortmund kwam ik hem toevallig weer tegen, bij de grote Duitse boekenketen Mayersche. Bol heeft ook wel.

·
Derp?
2,197 Posts
De genoemde titel(s) heb/ken ik niet, maar ik heb wel het onderstaande boek in mijn kast staan, zeker de moeite waard:

Ariadna Alvarez Garreta (2004), Skyscrapers. Atrium Group, Barcelona
ISBN 978-8495692801

·
a.k.a. Sequentia
21,736 Posts
@ bubbah
Misschien krijg je meer aandacht als je de titel aanpast in 'Boekentips' en alle hieronder aangereikte tips bijhoudt in je startpost. Lijkt me wel wat.

G

·
Discussion Starter · #15 ·
^^Het is me niet om de aandacht te doen hoor. Ik ben Dr. Dubai niet. Ik ben een servicegerichte altruïst, ik post zo'n berichtje om te delen, niet om te ontvangen:)

·
Registered
35,102 Posts
^^ :lol: :lol: :lol:

·
Student ROC Bouwkunde
365 Posts
^^Het is me niet om de aandacht te doen hoor. Ik ben Dr. Dubai niet. Ik ben een servicegerichte altruïst, ik post zo'n berichtje om te delen, niet om te ontvangen:)
De altruïsche levens stijl, ik heb daarvan gehoord via de dalai lama.
Moet nog steeds opzoeken wat dat ook alweer inhoud.

ik zal dat boek in ieder geval aanschaffen. :)

1 - 20 of 31 Posts