6,257 Posts
Gisteravond (13 juli) ben ik door een kennis uitgenodigd om een tochtje te maken met zijn bootje over de Bergse Voor- en Achterplas in Rotterdam Hilgersberg.
Ondanks dat we het één en ander te bespreken hadden, heb ik tussen de bedrijven door wat foto's kunnen nemen.
1.
Links aan de horizon de Pegasustoren in Alexanderpolder
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Ook voor de iets minder bedeelden zijn er leuke optrekjes, die helaas niet permanent bewoond mogen worden.
21.
22.
23.
24.
In het complex rechts vooraan, woont Raemon (Sluiter) met zijn Fatima
25.
Onderweg kwamen we ook dit waarschijnlijk onbewoonde huis aan de Bergse Achterplas tegen.
26.
27.
De Medische Faculteit of wel Erasmus MC is zichtbaar tussen de Delftse Poort en de Weena-Center
28.
29.
Overstappen voor lijn 254
30.
31.
Had geen statief bij me, dus met zoomen niet helemaal scherp geworden.
32.
De ondergaande zon reflecteerd in Delftse Poort
33.
Vanaf de Bergse Voorplas krijg je de Skyline niet zo mooi geheel in beeld als vanaf de Kralingse Plas
Hier een stukje met oa Red Apple
34.
Het is nu bijna donker. Dit is vanaf een eilandje op de Bergse Voorplas plas richting Weissenbruchlaan (afsplitsing van de Bergse Dorpstraat)
35.
36.
Ondanks dat we het één en ander te bespreken hadden, heb ik tussen de bedrijven door wat foto's kunnen nemen.
1.
Links aan de horizon de Pegasustoren in Alexanderpolder

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Ook voor de iets minder bedeelden zijn er leuke optrekjes, die helaas niet permanent bewoond mogen worden.
21.

22.

23.

24.

In het complex rechts vooraan, woont Raemon (Sluiter) met zijn Fatima
25.

Onderweg kwamen we ook dit waarschijnlijk onbewoonde huis aan de Bergse Achterplas tegen.
26.

27.

De Medische Faculteit of wel Erasmus MC is zichtbaar tussen de Delftse Poort en de Weena-Center
28.

29.

Overstappen voor lijn 254
30.

31.

Had geen statief bij me, dus met zoomen niet helemaal scherp geworden.
32.

De ondergaande zon reflecteerd in Delftse Poort
33.

Vanaf de Bergse Voorplas krijg je de Skyline niet zo mooi geheel in beeld als vanaf de Kralingse Plas
Hier een stukje met oa Red Apple
34.

Het is nu bijna donker. Dit is vanaf een eilandje op de Bergse Voorplas plas richting Weissenbruchlaan (afsplitsing van de Bergse Dorpstraat)
35.

36.