SkyscraperCity banner

1 - 20 of 872 Posts

·
Moderator
27,861 Posts
Discussion Starter #1
Dunkin'Coffee abrirá más de 80 franquicias Cataluña, Valencia y Murcia

La cadena internacional de establecimientos especializados en café y rosquillas, Dunkin'Coffee, ha firmado un acuerdo con la empresa balear Franquicias Eivissa para desarrollar la marca en Catalunya, Comunidad Valenciana y la Región de Murcia con la apertura de 84 nuevos locales.

Del total de nuevos establecimientos, que se abrirán a lo largo de los próximos cinco años, 42 se situarán en Catalunya y el resto en la Comunidad Valenciana y Murcia.

La cadena, que ha comenzado recientemente su expansión en Andalucía, está presente en Barcelona, Madrid, Málaga y Palma de Mallorca.

Para cubrir toda la Península Ibérica se centrará en una primera fase en la zona mediterránea y luego en Galicia, Cantabria, País Vasco, Navarra, Aragón y Canarias, regiones en las que ya ha comenzado el proceso de selección de franquicias.

La compañía tiene previsto también potenciar su presencia en Alemania y Portugal, donde espera abrir nuevos establecimientos a medio plazo que se unirán a los 35 que la cadena tiene en Europa, la mayoría de ellos en Berlín.

Dunkin' Coffee pertenece al grupo Dinkin Brands, un grupo de restauración estadounidense que gestiona más de 13.460 establecimientos en 60 países de todo el mundo de las cadenas Togòs, Baskins Robbins y Dunkin' Donuts, que factura una media media 4,800 millones de euros y que cuenta con más de mil empleados.

http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080111/53426659773.html

·
Moderator
27,861 Posts
Discussion Starter #2
^^ Això de "Dunkin' Coffee" ve perquè no tenen el copyright de la marca "donuts"? :? O és que són establiments diferents?

·
Moderator
27,861 Posts
Discussion Starter #4
^^ Potser hi faran reformes. :dunno: Jo sempre els he vist prou plens de gent.

·
Registered
422 Posts
^^ Potser hi faran reformes. :dunno: Jo sempre els he vist prou plens de gent.
El que esta tancat segur es el del Lauren, perque ara hi ha un Tastapans o un altre cosa, pero el del Carrer Sant Antoni esta tancat i amb papers als vidres, i a dalt hi ha un poster gran d'una forquilla.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,242 Posts

·
Moderator
27,861 Posts
Discussion Starter #10
Em sembla que no, la forquilla que vaig veure em sembla que estaba pinxan a una oliva.
Avui hi he passat per davant i obriran un nou restaurant anomenat Tastabo: http://www.tastabo.cat/

Vaja, que Pans&Company ha venut els seus dos restaurants de Lleida al grup Tastapans.

No sé per què ho hauran fet si sempre estaven plens de gom a gom (almenys el del Carrer Sant Antoni, que portava 15 anys obert). :dunno: Potser n'obriran un de nou al Centre Comercial Vialia.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,242 Posts
QUiCK arriba a Espanya

La cadena francesa de menjar ràpid QUiCK (quality burguer restaurant) va inaugurar ahir dimarts 27/2/2008 a les 20:30, el seu primer local a Espanya: es troba a la plaça Urquinaona de BCN, on abans hi havia Moda Encuentro (ex botiga d'un amic meu).
:yes:
Aquesta cadena és molt famosa a França, on li fa la competència a McDonalds pq no hi ha Burger King...
:eek:
A mi no m'agrada la vedella ni el "fast food", però ahir vaig anar a tafanejar una mica: el local és molt gran, decoració amable, amb molta llum, etc. Estava ple de managers i personal francès "entrenant" els espanyols!
:D
Divendres i dissabtes obre fins a les 2am!
:wink2:

3,934 Posts
Recordo quan vivia a Besançon (al Franc Comtat, proper a Suïssa) que anàvem sempre a dinar al Quick. Fins i tot vaig ser capaç de fer tota la col·lecció de vasos que regalaven :D Fora que sigui francès i no yankee, el menjar és igual de "fast food", patètic i de mala qualitat que al Mc Donald's o al Burger King.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,242 Posts
El menjar del Quick és millor que el del MerDonalds, però també més car...
:dunno:
Per cert: es troba a la cantonada amb Via Laietana.
:sly:

1 - 20 of 872 Posts