SkyscraperCity Forum banner

Breda Photo !

3030 Views 7 Replies 7 Participants Last post by  Breda2008
30
Tweejaarlijks wordt Breda Photo georganiseerd. Een betrekkelijk nieuw evenement maar zo jong als het is al uitgegroeid tot een groot succes. Overal in de stad zijn foto-tentoonstellingen. Een ervan is buiten 'op' het Chassepark. Wat mij betreft een bijzonder geslaagde combi van mooie architectuur en mooie foto's.
Ben benieuwd naar jullie reacties ! :)

In volstrekt willekeurige volgorde:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.
See less See more
1 - 8 of 8 Posts
Leuk initiatief! Maakt een stadswandeling meteen een stuk aangenamer en het zijn ook stuk voor stuk prachtige foto's natuurlijk die mooi op de foto zijn gezet :)
Geweldig mooie foto's zeg.
Ik ben er onder werktijd nog langs gereden maar kon t niet maken om ff te gaan kijken maar t was wel de moeite waar geweest.

Zie ik daar bij 1 van de laatste foto's die (nieuwe) flat met die gele trespa in de steigers staan!!!!!
Ik denk dat ze de gevelbeplating niet genoeg van alkaar gehouden hebben (minimaal 8mm) en dan heb je kans dat de boel losklapt hehe.
Mooie serie.

Ziet er uit als een leuk festival. De foto's op foto 9 zijn echt geweldig mooi
hele mooie serie, en wat is het museum toch ook een mooi gebouw!
Toen ik de titel van deze thread zag twijfelde ik of ik er wel op zou klikken: foto's van foto's maken is natuurlijk niet bijster creatief. Maar de manier waarop jij dat gedaan hebt wel. Je hebt mooi de toegevoegde waarde van de opstelling van de foto's buiten laten zien. De combinatie van architectuur en fotografie is prachtig!
Prachtige foto's Dick. #21 springt er uit voor mij.
Dank voor de reacties. :)

Zie ik daar bij 1 van de laatste foto's die (nieuwe) flat met die gele trespa in de steigers staan!!!!!
Ik denk dat ze de gevelbeplating niet genoeg van alkaar gehouden hebben (minimaal 8mm) en dan heb je kans dat de boel losklapt hehe.
Die gele platen waren veel te snel erg verweerd. Was me nooit zo opgevallen totdat ze er mee aan de slag gingen en inderdaad, het zag er niet uit. Het viel eigenlijk heel erg op! Op foto 29 kan je het ook wel een beetje zien, je ziet oud en nieuw bijna naast elkaar, maar 'live' zie je het erg goed.
De platen worden vervangen door andere-van-beter-materiaal. Een wereld van verschil.
1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.