SkyscraperCity banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 102 Posts

·
Registered
2,858 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Zo. Weer helemaal fris. Teksten en afbeeldingen zijn geactualiseerd. Laat effe weten wat je ervan vind, of je iets mist, of het anders moet of weet ik veel. Dat is leuk voor de maker.. :)

Nieuw is Easystreet, de eerste afbeeldingen zijn vrijgegeven. Er volgen er nog wel meer. En Motion heb ik ook al toegevoegd hoewel er nog geen afbeeldingen van bekend zijn. Maar als die straks komen is het voor mij wat praktischer het overzicht te verversen, vandaar. Heb getwijfeld over de Steenakkertoren. Hoe lang kan je die nog opnemen in de lijst, staat wel erg lang in de wacht.

Twee afbeeldingen dus van Easystreet, wordt denk ik een goede stdelijke hoek:

En deze plaatjes van de Stadionkwartier-plannen zagen we ook nog niet hier:

·
Not much
11,090 Posts
Als ik het goed heb mag dit niet meer toch? Er zit geen limiet meer aan het aantal posts dus hoeft er ook geen nieuw topic te komen.

·
Registered
862 Posts
^^ Of het mag weet ik niet, maar ik zou het redelijk vreemd vinden als het niet zou mogen... Het voorkomt enorme topics en houdt wat structuur in het geheel. Daarnaast is het volgens mij ook beter voor de server.

@Breda2008; Mooi overzicht weer! En waar heb je die impressies van easystreet vandaan getoverd? ik kan ze niet vinden in ieder geval :cheers: Hoe het er uit komt te zien kan ik me nog niet helemaal goed inbeelden (iets teveel :cheers: vannacht :nuts: ), maar stedelijk is het zeker!

·
student & journalist
986 Posts
Je hebt weer mooi je best gedaan Dick! En het zou zonde zijn als je werk voor niets was door één of andere regel.

Maar goed, Easy Street ziet er goed uit, ben ook benieuwd naar Motion. Toevallig nog mensen naar Breda Live geweest gister? Zoja, wat was daar van Easy Street te zien/doen?

·
Registered
565 Posts
^^ Helemaal niets. Je kreeg bij de ingang een foldertje met de line-up van die dag. Aan de achterkant stond een (tekstuele) reclame ervan.
Op de schermen naast het podium kwam er tussen de artiesten door wat advertenties voorbij. Ook hier was er geen plaatje oid te bekennen, alleen wat prijsinformatie.

Verder was het een geslaagd feestje, op het Chasseveld :banana:

·
Registered
1,549 Posts
Hulde aan Dick maar weer eens :)

Ooit heb ik hier welleens gegild dat ze bij de Lunet n torentje moesten neerplanten en waarempel mn wens komt half uit want er komt n torentje maar niet 1 die ik gehoopt had.

·
student & journalist
986 Posts
Hulde aan Dick maar weer eens :)

Ooit heb ik hier welleens gegild dat ze bij de Lunet n torentje moesten neerplanten en waarempel mn wens komt half uit want er komt n torentje maar niet 1 die ik gehoopt had.
Ik ben benieuwd wat er nu met het oude winkelcentrum de Lunet gaat gebeuren. Ik zeg naar de vlakte en iets moois terugbouwen.

·
Registered
1,549 Posts
uuuh t bier is me naar de kop gestegen geloof ik maar zie ik t nu goed dat de lunet bij NAC stadion komt?
Dus die plannen van lode havermans bij de oude lunet gaan dan niet meer door ofzo?

·
Registered
2,858 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Dank voor de complimenten !

Aangezien de hele Lunet verhuist lijkt het me niet meer nodig het huidige gebouw te laten staan. Die kan dus plat waarna er een geheel nieuw ontwerp voor deze hoek kan worden gemaakt. Dat mag ik toch hopen ? Ja toch !?

@kerel, Easystreet heeft een website: http://www.easystreetbreda.nl/

Als ik het goed heb mag dit niet meer toch? Er zit geen limiet meer aan het aantal posts dus hoeft er ook geen nieuw topic te komen.
^^ Verschrikkelijk, dit soort volk. Dit soort mentaliteit zie je steeds meer. Je zou de oorlog moeten winnen met dit soort huilebalk-types.
Als een overzicht op behoorlijk veel plekken verandert en je hebt daar best wat werk aan lijkt het me volslagen normaal dat je een nieuw topic opent. Beter dan al die kruisjes die je nu vaak ziet op veel matig onderhouden paginas 1 van stads-overzichten.

·
Not much
11,090 Posts
^Wow. Even dimmen hoor. Wat een houding meteen. Dit is niet mijn regel, ik geef het alleen door. Daarnaast ziet het overzicht er precies het zelfde uit dus kan je net zo goed de eerste post editen. Dan kan je dus ook al die 'kruisjes' tegengaan die dit vorige overzicht niet had. Gewoon even op edit drukken en veranderen. Wat is daar zo moeilijk aan. Als je ergens veel werk aan hebt gehad hoef je niet meteen een nieuwe thread te openen.

·
Registered
199 Posts
Mooi overzicht, toch staan er flink wat projecten op stapel voor Breda. De afgelopen jaren is de stad in aanzien al flink verandert en deze projecten sluiten hier wel goed op aan vind ik.

·
Registered
483 Posts
Hee Dick, goed overzicht weer, handig! Kun je het oude overzicht weer even hernoemen naar Breda projectenoverzicht IV om het overzichtelijk te houden?

p.s. Hoe heet dat project aan de Bernard de Wildestraat ook alweer?

@ xlchris: bemoei je met je eigen zaken. Als je de controlfreak uit wilt hangen doe dat lekker thuis en niet hier!

·
Not much
11,090 Posts
Controlfreak? Weet je wat, doe maar lekker wat jullie willen. Een normale reactie op een nieuwe thread wordt meteen omgevormd tot een aanval.

·
Vers van het land!
570 Posts
Naja weet je wat het is Chris, het is geen normale reactie. Een normale reactie zou iets zijn in de trant van "mooi overzicht bla bla..." en dan vervolgens zou je wel kunnen laten vallen dat het niet de bedoeling is om nieuwe threads aan te maken als opvolging op reeds bestaande threads, dan zou er hier namelijk heel anders zijn gereageerd. Maar dan nog vind ik dat soort dingen voorbehouden aan moderators.

·
Registered
862 Posts
^^ Mee eens, De eerste post van Chris was gewoon te negatief, waarop een (misschien ook te) negatieve reactie kwam. Maarja, aan moddergooien hebben we hier niks denk, dus nu iedereen even :cheers:, en gezellig over projecten posten :lol:.

Overigens is volgens BredaVandaag de uitkijktoren langs de A16 vandaag geopend. (Aangezien ik er vanuit ga dat iedereen er al wel op is geweest ga ik niet het hele stuk posten hier :) )

·
Not much
11,090 Posts
Het overzicht heeft precies dezelfde layout als de vorige dus ik denk niet dat hij daar zoveel aan had gehad. Maar laat maar zitten. Ik zal wel niks meer zeggen. Ik vond de reactie van Breda2008 gewoon nergens op slaan. Dat had ook een normale reactie kunnen zijn. Dan had ik ook een normale tegenreactie gegeven.

·
Registered
862 Posts
^^ De layout is inderdaad hetzelfde (volgens mij) maar er zijn toch ook een flink aantal veranderingen in de stukken verwerkt, plaatjes geupdate en dergelijke. En door eens in de zoveel tijd dit opnieuw te doen blijft het overzicht ook echt een overzicht, en hoef je niet zoals in sommige topics een half uur te zoeken voor je iets vind. Datzelfde gaat ook op voor de posts die volgen.

In ieder geval vinden wij het handig om het zo te doen, en het mooie van dit forum is dat je het kunt gebruiken zoals je wilt (Andere groepen geven bijvoorbeeld elk project een eigen topic).

·
Vers van het land!
570 Posts
^^

En dat laatste resulteert vaak in inactieve topics, kijk maar naar Tilburg.

Overigens Chris, de lay out is dan wel hetzelfde, inhoudelijk is er een hele hoop veranderd, lees het er nog maar is op na ;).

Maar idd zoals Kerel al zegt, biertje erbij en lekker over de projecten discussiëren :)

1 - 20 of 102 Posts
Status
Not open for further replies.