SkyscraperCity Forum banner
1 - 19 of 19 Posts

· Registered
1,367 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
De afgelopen weken ben ik 2 weekenden naar België geweest om de mooie skyline van Brussel te fotograferen. De foto's:

Attachments

· Registered
1,367 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Mooie selectie van perspectieven die we niet zo vaak te zien krijgen. Hulde voor al dat opzoekingswerk!

Ik heb wel de indruk dat je de meeste foto's hebt samengedrukt, waardoor de gebouwen er vaak veel ranker en hoger uitzien dan in de werkelijkheid.
Dank! 🙂

Ik heb niks aan de foto's veranderd?
Alleen een klein hdr effect en een rand toegevoegd.
Gewoon zoals ik ze op dat moment heb vastgelegd. De hoogte is gewoon zoals het in werkelijkheid is vanaf bepaalde hoogtes gezien. 😍

· Employee of the Year !
Untethered Soul
1,599 Posts
Prachtige plaatjes!
Bij velen vraag ik me af vanwaar ze genomen zijn.
Meestal met telelens? Of met een drone van boven in de lucht, tenzij je toegang hebt tot heel wat gebouwen?

Deze vind ik het meest fascinerend:

Is dit vanuit Jette, op het dak vanhet UZ ziekenhuis ofzo?

· Moderator
17,035 Posts
Dank! 🙂

Ik heb niks aan de foto's veranderd?
Alleen een klein hdr effect en een rand toegevoegd.
Gewoon zoals ik ze op dat moment heb vastgelegd. De hoogte is gewoon zoals het in werkelijkheid is vanaf bepaalde hoogtes gezien. 😍
Misschien trek ik het in mijn hoofd te veel door naar de andere beelden, maar bij het beeld vanaf de R0 in Asse heb ik echt de indruk dat er iets niet klopt aan de proporties van de Basiliek van Koekelberg.

· Employee of the Year !
Untethered Soul
1,599 Posts
@Bulevardi

Denk eerder het parkeerdek
Mogelijks. Ik ben er al 8 jaar niet meer geweest, sinds mijn dochter daar geboren is.
En toen kwam ik met de trein ipv met de auto :)
Er is daar ook al zo veel veranderd, ik weet nog dat er heel wat werken geweest waren of bezig waren, op de Laarbeeklaan.

· Registered
1,367 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Prachtige plaatjes!
Bij velen vraag ik me af vanwaar ze genomen zijn.
Meestal met telelens? Of met een drone van boven in de lucht, tenzij je toegang hebt tot heel wat gebouwen?

Deze vind ik het meest fascinerend:

Is dit vanuit Jette, op het dak vanhet UZ ziekenhuis ofzo?
Alle foto's zijn genomen vanuit gebouwen. Sommige gebouwen heb ik gevraagd of ik een foto mocht maken en als het dan mocht was dat natuurlijk heel bijzonder. Het is altijd een verrassing wat je te zien krijgt vanaf de bovenste etage. 😄

Deze foto is genomen bovenop het UZ.

· Registered
1,367 Posts
Discussion Starter · #14 ·
1 - 19 of 19 Posts