SkyscraperCity banner
1 - 2 of 2 Posts

·
Captain
3,356 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Sinds de 'Productie Architectuur' van enkele maanden geleden, welke op initiatief van de gemeente was uitbesteed aan het Rotterdamse Burgerpanel ben ik lid geworden van datzelfde burgerpanel. Op dit moment doen wij onderzoek naar de dienst publiekszaken van de Gemeente Rotterdam.

Het BurgerPanelRotterdam onderzoekt de komende weken hoe inwoners van Rotterdam het gemeentelijk loket Publiekszaken van de gemeente ervaren. Bij dit loket kunt u op drie manieren een conmpliment, suggestie, overlast, opmerking over de buitenruimte of klacht melden. Het BurgerPanelRotterdam wil weten wat uw ervaring is en vraagt u daarom de enquête in te vullen.

Mijn vraag aan jullie is om dus deze enquete in te vullen. Ook als je nog nooit bij de gemeente aan hebt geklopt. Het is namelijk de bedoeling om een zo breed mogelijk beeld te krijgen van de naamsbekendheid van de dienst publiekszaken. Gelieve hier een berichtje achter te laten, als je de enquete hebt ingevuld. Dan heb ik ook een beetje een beeld van de hoeveelheid mensen, die ik bereikt heb.

Alvast bedankt,

El Capitano.

·
Banned
5,040 Posts
Zojuist ingevuld. Succes.

1 - 2 of 2 Posts