Mijn reeks over de Brussels Cityrailstations is nog niet gedaan en ik heb al een ander project klaar. Wel klaar is een groot woord want ik moet er nog aan beginnen. Er zijn meer dan 100 parken in Brussel! Dus dit is een project van lange duur! Ik ga beginnen in mijn eigen omgeving: Molenbeek.
Een quote van de website van opbrussel:
1. Scheutbos
2. Albertpark
3. Marie-José park
4. Karreveldpark
5. Muzenpark
6. Houwaertpark
1. Scheutbospark is een speciaal park omdat het uit verschillende delen bestaat. Een deel is een conventioneel park, maar andere stukken zijn moeras, wilde bosjes of gewoon weiland...
Al een voorsmaakje:
Een quote van de website van opbrussel:
Dit wordt het eerste gedeelte in de omgeving van mijn appartement:Brussel is veel meer dan een grauwe kantoorstad! Wist je dat Brussel één van de meest groene Europese hoofdsteden is? Parken, bossen, het Zoniënwoud, privé-tuinen, kerkhoven, sportterreinen... samen goed voor meer dan 8.000 hectare groen, dat is zowat de helft van het Brussels Gewest!
1. Scheutbos
2. Albertpark
3. Marie-José park
4. Karreveldpark
5. Muzenpark
6. Houwaertpark

1. Scheutbospark is een speciaal park omdat het uit verschillende delen bestaat. Een deel is een conventioneel park, maar andere stukken zijn moeras, wilde bosjes of gewoon weiland...
Al een voorsmaakje: