Ja, je durft om ambitieus hier in Brussel te zijnJ'oserais assumer que une fois le tram 8 est rallongé jusque Bordet, il serra rallongé jusque l'aéroport immédiatement
Is de bus in de andere richting niet goedkoper geworden? Ik dacht dat de totale prijs heen-terug hetzelfde was gebleven.Le bus était effectivement à 4€ et des poussières. J'en reviens pas qu'ils l'ont augmenté à 7€ et en plus on se tape un nombre ahurissant de rond-points jusqu'à faire la 1ere connexion de métro à Schuman
Met de Go2City optie, denk ik niet: 7€ met met verbinding binnen 1 uurIs de bus in de andere richting niet goedkoper geworden? Ik dacht dat de totale prijs heen-terug hetzelfde was gebleven
Ik heb het over 7 euro voor een busticket, dat heeft met diabolo niets te maken.Cette surtaxe diabolo je la trouve très logique.
??Et puis ce concept de devoir payer plus pour une infrastructure en particulier, je trouve cela inacceptable.
Beeld je in dat je een surplus zou moeten betalen naar Denderleeuw omdat de verbreding naar vier sporen betaald is door een privé-firma???
C'est un système très commun pour des grandes infrastructures quand-même. Du tunnel Liefkenshoek (et le futur Oosterweel) et les péages français jusqu'au surplus au ticket avion pour l'aéroport...
Ja, maar het is maar de vraag op welke manier dat moet gebeuren. De overheid zou ook gewoon kunnen een toeslag vragen voor iedereen die met de auto naar de luchthaven komt, of een toeslag op de vliegtuigtickets. Maar dat is een keuze die men moeilijk kan verkopen in ons land.Het is niet omdat het niet mijn voorkeur is, dat het niet héél algemeen is hé.
Ik vind publiek-private partnerschappen een slecht idee, maar als je daarvoor kiest is het maar de logica zelve dat de private partner zijn geld terug wil zien.