SkyscraperCity banner
1 - 20 of 141 Posts

·
Registered
197 Posts
Knappe foto's! Sinds de fundamenten er liggen, gaat de bouw van dit project goed vooruit.

Vanop welke plek heb je die 2 laatste foto's genomen?

·
Urban Explorer
1,064 Posts
Enkele prachtige impressies:

Zeer mooi met al die torens daar! Vooral de nieuwe Dexia Tower steelt de show!

De top zal ook verlicht worden, net zoals bij de Madou Toren.

·
Registered
366 Posts
:eek2: Amaaaaaai! ziet er gewoon grandioos uit! Vind het prachtig dat hij tussen de financie en de dexiatoren komt te staan! Maar..eum, klopt die 2de impressie wel? De 2 gebouwen rechts van de convent garden zijn maar rond de 75m. Hij lijkt er wel heel erg klein naast. Zal wel gezichtsbedrog zijn zeker. :)

·
Here Since 2002
7,261 Posts
pas mal. il y a beaucoup de construction a bruxelles maintenant non? c'est combien? cinq?

·
Registered
679 Posts
zucht... :cry: Nog meer foei-lelijke kantoren in de Brusselse binnenstad.. Ik kom elke dag langs deze bouwput en ben bang dat dit toch het lelijke eendje in het blok is. De Dexia toren ernaast is veel leuker en ook een beetje gedurfd. Covent Garden is niet hoog genoeg en 'has nothing going for it'

Lelijk. Over 20 jaar kijken we ertegenaan en vragen we ons af hoe we zoiets neer hebben kunnen zetten...

·
Registered
1,082 Posts
ik vind ze wel geslaagd vooral als de verlichting er 's avonds een mooie impressie op nalaat; de botanic building ernaast is een heel mooi gebouw geworden indezelfde stijl

·
Urban Explorer
1,064 Posts
Tuurlijk! Dit gebouw komt de Brusselse skyline ten goede! Alleen mochten de torens die worden gebouwd in Brussel Noord wat hoger zijn omdat Noord in een dal ligt.

·
Registered
1,082 Posts
yep; zal toch wel 100 m zijn dus genereert een interessante breeklijn met omliggende hogere en lagere gebouwen; plus het is voor mij nog altijd 1 van de mooiste projecten kwa uitzicht; met de verlichting nog mooier...

1 - 20 of 141 Posts