Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 60 Posts

·
Used Register
168 Posts
Boudewijn... Schijttent. Iedere keer betaal je voor minstens vier andere tafels die al vertrokken zijn (met domme serveersters die boos op je worden omdat je heus egwel met twee man 40 bier hebt gedronken), biefstuk die smaakt naar kauwgom, die overigens pas gegeten kan worden na een half uur, omdat de serveerster er dan pas achterkomt dat er geen bestek op tafel ligt.

Geef mij maar Stalles, de Vagebond (gave feessies op zaterdag avond; crowdsurfen in een bar!), de Vibes (altijd lekkere, pardon, mooie vrouwen) of de Witte Aap.

Iemand al eens in Herr Zimmerman geweest? Isdawat?

·
Registered
51 Posts
Paddy Murphy's, op de Rodezand.. wel erg druk in het weekend.

35,042 Posts
Bij Oostplein om de hoek zit een erg goed biercafe met erg veel belgische biertjes in een goede sfeer, en erg goed betaalbaar.

Stadhuisplein moet je sowieso niet zijn, zeker niet voor de sfeer maar dat zal geen nieuws zijn. :)

Verder kom ik zelf inderdaad vaak uit op de Nieuwe Binnenweg, Rotown, Consul en Stalles.

Delfshaven zitten ook een paar leuke dingen, waaronder de pelgrim met zelf gebrouwen en erg goed bier.

·
Registered
1,559 Posts
in (oud) Delfshaven zitten inderdaad een paar fraaie cafe's (Soif en oude Sluis bijvoorbeeld, heerlijke bieren...) en cafe bij de bierbrouwerij Pelgrim, Stoombier!!
kan daar met gemak een avondje kroegen hoppen om af te sluiten in Worm (mits er iets goed te doen is)
daarnaast Tasttoe (kijkt uit op Witte Keizer en Fortistoren, vestopt onder de klimop)
en een andere favoriet is TinTin's cocktailbar, ook wel bekend als de Sigarenbar. zit in het straatje naast de Schouwburg. fijne bieren en sigaren en de beste jazz platen van vinyl.

·
Registered
544 Posts
Bij Oostplein om de hoek zit een erg goed biercafe met erg veel belgische biertjes in een goede sfeer, en erg goed betaalbaar.
Bedoel je Locus Publicus? Ben ik zelf niet zo van gecharmeerd. Stukje verderop bij mij om de hoek zit de Pui en dat vind ik zelf leuker. De Pui is volgens mij wel een van de best lopende kroegen van Rotterdam, daar is het echt altijd lekker gevuld, zelfs op niet kroegtijden. Staat dan ook bekend als 'de' kroeg van Kralingen.

Pelgrim is zeker leuk! Heb er in november een bruiloft....:cheers:

En een keer in de twee weken is op Rotterdam Zuid ook altijd een drukbezochte 'kroeg'. Wel vreemd is dat er 22 mannetjes rondhobbelen die alleen sportdrank drinken!

·
tunelion
3,116 Posts
dizzy en paddy murphy's zijn inderdaad super. maar dizzy ben ik meestal vooral voor de jazz en paddy murphy's niet al te regelmatig. wat wel echt in mijn ogen een van de beste tenten is met leuk publiek waar ik wel regelmatig kom is de Witte Aap (Witte de With) Top tent!

1 - 20 of 60 Posts