SkyscraperCity banner

21 - 30 of 30 Posts

·
D’r is mor ain Stad!
3,393 Posts
^^ Boven de lijn Zwolle - Hoogeveen - Winschoten heeft het helaas niet gesneeuwd.

@ Ramses:

Mooie foto's! Dat fietspad ziet er erg leuk uit. :D

·
Bas
13,618 Posts
Discussion Starter #22
Bonke, Bonke....

Hoelahoeperdesnoep! Ik kreeg bijna een hartverzakking, toen ik deze serie bovenaan het fotoforum zag. Dit Camminghaburen is één van mijn meest succesvolle fotoseries, mede doordat ik deze had aangemeld bij onze wijkvereniging. Het was ook één van mijn eerste series.

Tja, en met alle ogen gericht op een mogelijke Elfstedentocht nu het twee dagen een beetje onder nul is, komt Camminghaburen natuurlijk ook weer in het vizier met de enige echte Finishplek op de Bonkevaart. Een hartelijke dank gaat uit naar/@ Ramses. Dat je de winterfoto`s onder de serie hebt geplaatst, ze zijn erg leuk geworden. Brrr, ik ben in de namiddag lekker thuis gebleven, zo koud dat het was. Ik had al genoeg van een fietstochtje van het werk naar huis.

·
Registered
4,042 Posts
Het ijs zag er nog niet zo betrouwbaar uit. We komen wel dichtbij een elfstedentocht, maar ik vrees dat het hem toch niet gaat worden komende tijd.

·
Moderator
16,767 Posts
Mooie foto's. Ook van de natuur. Het beverly hills van Leeuwarden he ;) Ik denk dat het beverly hills van Friesland meer in Oranjewoud ligt. :)

·
Post'er'
49 Posts
Heb op de friese poort gezeten, die staat aan de westkant van de wijk, we gingen altijd hardlopen naar de ooskant, daar houdt de wereld op :p, al moet ik zeggen dat het gebied wel redelijk is.
Qua wijk vindt ik het niet echt mooi, maar wel een keer mooi om een fotoserie over te plaatsen.

21 - 30 of 30 Posts