SkyscraperCity Forum banner

Casamentos angolanos

25570 Views 642 Replies 18 Participants Last post by  Matthias Offodile
OK...I have been uncertain for a while but on second thoughts I thought why not: create a thread about weddings in Angola.

This thread is not for Angolans but for foreigners that happen to visit this thread. With the help of that Angolan lady´s blog I want to portray to the outside world that beautiful weddings are not just limited to Hollywood films....but can also take part in Africa...they needn´t hide.:cheers:

I will draw all the information from the following blog, below

Luanda, Angola
Sou a Mónica, 33 anos,sou de Luanda Angola, Criei o 1º Blog Angolano que fala sobre casamentos angolanos e ideias de decoração de casamentos para noivas do mundo inteiro, com fotos e ideias para as noivinhas copiarem
1 - 20 of 643 Posts
11

Casamento na Praia do Mussulo em Luanda

Estas fotos foram gentilmente cedidas pelo meu fotografo de eleição
Walter Fernandes

very tasteful:cheers:

A Noiva a caminho do altar com seu filho
tinha na mão um pe de orquideas que aqui não se ve bem

See less See more
11
wedding two in Luanda...this time no beach surroundings

hoje coloco fotos do casamento deles
que foram em tons de verde e branco no Restaurante Embarcad´Ouro em Luanda.
A decoração foi realizada pela decoradora Nazaré

Area do bar

hhhmm, mouth-watering

Courtesy of Monica
See less See more
Video of Angolan style wedding...love the music played, too.:cheers:

esses povos gostam de bodar ya...:lol:
esses povos gostam de bodar ya...:lol:
^^ ta faltar o casamento do Sebem ! xD
17
Marriage in Lubango

more various recent weddings in Lubango

Claudió e Claudia

David e Claudia

Braúlio e Wilma

casamento Senir e Yara

Casamento Nicolau e Yani

Casamento Nuno e Vanuza

Casamento Tiano e Mami

Casamento Ariane

Courtesy of

Miguel Zango Produções, na cidade do Lubango, província da Huíla no centro sul de Angola.
See less See more
2
Casamento Abraão e Tunicia

Courtesy of Spindola blog
See less See more
brevemente serão as minhas a entrar pra este thread..
^^ :hahaha: eu gostaria de ver...casamento é algo sagrado...para durar 4 ever(pelo menos eu penso assim) não é moda...mas gostaria de ver a tua chipala ja que nunca tiveste balls para postar no post your picture thread no Oasis :D
brevemente serão as minhas a entrar pra este thread..
Hulala :cheers1:, quem fala assim não é gago. Vais te casar em Angola junto dos teus ou mesmo aí em Lisboa?
^^ :hahaha: eu gostaria de ver...casamento é algo sagrado...para durar 4 ever(pelo menos eu penso assim) não é moda...mas gostaria de ver a tua chipala ja que nunca tiveste balls para postar no post your picture thread no Oasis :D
Cala-te, tu é que te armas em player, agora estás a reclamar de quê?

Calma Agostinho, só pro ano, em Vegas com continuação em Luanda. :cheers:
2
Cala-te, tu é que te armas em player, agora estás a reclamar de quê?

Calma Agostinho, só pro ano, em Vegas com continuação em Luanda. :cheers:
aonde????Vegas???? eu nunca te falei que sou player...eu postei a minha foto lá...o alama viu...pk que tu não o fazes no alem fronteiras???agora???deixa la...e amanhã ou mesmo ainda hoje vejo...
See less See more
Skytrax, will you marry?:). ...but you are still very young! I don´t think that you are older than 19 or 20 years of age - from the pic that you have once displayed.
Skytrax, will you marry?:). ...but you are still very young! I don´t think that you are older than 19 or 20 years of age - from the pic that you have once displayed.
But that was some years ago Matt. Now I'm 23. :)
And I was just kidding with them. I wont get marry right now, my plans are for 2012.
^^ fret boy :)
11

at another posh wedding...stupid Western TV never shows this...just fooling people that weddings of this nature can "only" take place in Hollywood and the like...distorts their perfectly crafted image of the " fucked up & lost continent" pooouuuaaahh!!!:bash:
See less See more
1 - 20 of 643 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.