SkyscraperCity banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Viril Member
5,121 Posts
Buuuu! Simples castells de 8 en NY?? ¡¡Si los de Vilatranca del Penedret pueden hacerlo mucho mejor!! :D

EDIT: Y algunos sólo de 7... :bash:

·
Sister Greed U
40,349 Posts
Buuuu! Simples castells de 8 en NY?? ¡¡Si los de Vilatranca del Penedret pueden hacerlo mucho mejor!! :D

EDIT: Y algunos sólo de 7... :bash:
Bueno, ¿y a tí qué más te da? Son sólo los castellers que se van de viaje.

Por cierto, ya empieza a cansar que cada vez que hables ya sea de España o de cualquier municipio o región lo hagas de manera despreciativa.

Vilatranca del Penedret, Ejpaña con jota nos guste o no (cada, cada, pero cada vez, no te olvidas ni una vez de escribir España con jota)... y tantas otras.

Una vez, mira. Cada vez, no hace ni pizca de gracia.

·
Viril Member
5,121 Posts
Jo, por qué te lo tomas como algo "despectivo"? :(

Si para ser "lagartos" los he tratado relativamente bien, y he reconocido que son los más cracs haciendo castells! :D

·
Viril Member
5,121 Posts
"Vilatranca del Penedret" no es despectivo, es un juego de palabras :(

Por cierto, que he sido casteller... se que los viajes comportan menos gente = castells más peques. Aunque curiosamente los Castellers de Mallorca conseguíamos reunir más gente con las escapadas a la peninsula :|

·
Sister Greed U
40,349 Posts
"Vilatranca del Penedret" no es despectivo, es un juego de palabras :(
No es mi problema.

Por cierto, que he sido casteller... se que los viajes comportan menos gente = castells más peques. Aunque curiosamente los Castellers de Mallorca conseguíamos reunir más gente con las escapadas a la peninsula :|
Castellers en Mallorca, esto ya es patético.

2,817 Posts
Era conya XDD Per cert quan vaig estar a Tarragona vaig dormir al local d'una de les colles castelleres, a la Part Alta... molt xulo.

·
Sister Greed U
40,349 Posts
Era conya XDD Per cert quan vaig estar a Tarragona vaig dormir al local d'una de les colles castelleres, a la Part Alta... molt xulo.
Que estava davant de les ruines, o en un carrer estret?

Coi... disfruteu de les fotos.

A10
Home... sí, ok, però és que em sembla que no deu ser el primer cop que es fa una sortida com aquesta...
I tant l´Empire State com els de Vilafranca estan una mica... vistos. :D

Les fotos són xules, això sí.

·
Moderator
Té con pastas member
19,078 Posts
No haurien de mostrar la bandera de l'Estat de Nova York? :troll: què fan mostran la senyera al costat de la bandera de l'imperi que expolia l'Estat de Nova York? :troll:

2,817 Posts
No, perquè els novaiorquesos van crear per vies democràtiques EE.UU. tot i que ara si en volguessin marxar no podrien jajaja, i nosaltres vam crear Espanya a través de matrimonis que molt democràtic no és XD

I segur que ni saben que l'estat de Nova York té bandera :troll:

2,817 Posts
Novaiorquesos bocabadats amb els Castellers de Vilafranca

Els verds continuen els actes a Nova York, amb un pilar de cinc a prop de Times Square

Els Castellers de Vilafranca continuen la ronda d'actes a Nova York, on han tingut un notable impacte mediàtic, amb una crònica al The New York Times i una galeria fotogràfica al bloc de la MSNBC. Una de les últimes actuacions ha estat l'alçament d'un pilar de cinc en la inauguració de l'hostal Equity Point, ben a prop de Times Square. Aquest hostal és de capital català i ha patrocinat l'estada dels Castellers de Vilafranca a Nova York.

Els Verds han aplegat al seu Facebook un recull de les imatges més espectaculars.

[...]

Vilaweb

1 - 20 of 21 Posts