SkyscraperCity banner
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 49 Posts

·
Registered
20,416 Posts
Discussion Starter · #1 ·
VITA TOWER,
Balboa Avenue & Calle 29 este

Versace, the world-renowned Italian fashion house synonymous with glamour and luxury announces a partnership with the Homes - the most important real estate group in Panama - to provide exclusive interior design service by Versace Home for the Vita Tower, the magnificent and exclusive new high-rise building set to open its doors in 2010, in Balboa Avenue - Panama.

Versace Home and acclaimed architect Alfonso Pinzon Mendez will utilize their talents and exquisite taste to create a living space and lifestyle that is completely unique. With more than a decade of experience on such renowned projects as: The Setai, Mystic Point, Sophia, and Allure, Mendez’s visionary dedication and talent has forged the stunning Panama skyline as it stands today. His efforts have garnered endless praise from the Panamanian Society of Architects and have allowed him to be an integral part of some of the world’s most notable architecture, including the tallest residential building throughout America.

Alfonso is thrilled to bring his expertise to Vita Tower, stating, “I am pleased and excited to be working with Versace Home to create one of the world’s most beautiful buildings. Our knowledge as designers combined with the developer’s expertise, and the Versace brand will result in a project unlike any other.” As one of a limited number of private Versace Home-designed interiors, the Vita Tower will offer residents the opportunity to join an exclusive circle of the world’s finest tastemakers who possess their own piece of the Versace lifestyle.

ESTA TORRE TENDRÁ UNOS 210 m. DE ALTURA.

·
Registered
2,383 Posts
No me convence del todo, tiene algo innovador pero deben mejorarlo. Los interiores me imagino que serán de lujo.

·
Chitré-Capital Comercial
28,726 Posts
No me convence del todo, tiene algo innovador pero deben mejorarlo. Los interiores me imagino que serán de lujo.
De lujo si seran, todo Versace, pero tampoco es mi gusto.

·
Banned
4,890 Posts
que increible.........y yo que pensé que punta del este esra la única ciudad que tenía una casa Versace home de decoración..........

·
Moderator
4,900 Posts
El diseño del edificio esta simpatico pero la base deja mucho que desear...

·
Registered
2,710 Posts

·
Registered
4,239 Posts
me inmagino que los interiores seran mil veces mejores que el exterior porque ese diseño deja mucho que desear.

·
Registered
20,416 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Estara en el lote de al lado de Palacio de La Bahía, ya han empezado a pilotear!!! :banana::banana::banana:

·
Chitré-Capital Comercial
28,726 Posts
Estara en el lote de al lado de Palacio de La Bahía, ya han empezado a pilotear!!! :banana::banana::banana:
Tan rapido???

·
Registered
10,066 Posts
Van a terminar la ampliación del Canal, los Faros, el Trump y el resto de edificio del boom, y el bendito Palacio no habrá iniciad construcción :bash:
yo estaria contento que no lo construyan directamente , y que el terreno quede para un proyecto de mejor gusto, mas en la linea de las nuevas torres (essenza, planetarium,...)

·
Viva Panamá
4,281 Posts
yo estaria contento que no lo construyan directamente , y que el terreno quede para un proyecto de mejor gusto, mas en la linea de las nuevas torres (essenza, planetarium,...)
Bueno.. si... la cosa que se decidan para que no quede ese espacio vacio rodeado de torres ya construidas y habitadas :bash:

PD: el 2d0 Palacio no está tan malo como el 1ero

·
Registered
2,553 Posts
La altura esta genial , pero simplemente el diseño esta del nabo como que trataron de meterle algo aqui y algo por aya y quedo de muy mal gusto (bueno almenos solo para mi) , en mi opinion necesitan rediseñarla totalmente!:hm:

·
Registered
2,383 Posts
Esta torre viene con todo, sus promotores son gente de mucho dinero disponible en bancos que necesitan invertirlo, la están lanzando en mercados de Asia y Europa, espero le hagan un retoque.

1 - 20 of 49 Posts
Status
Not open for further replies.