SkyscraperCity banner

1 - 20 of 341 Posts

·
Registered
11,738 Posts
Discussion Starter #1
A vore si algun alcoià perdut pel Google arriba ací xD

Vaig posar-vos al corrent d'esta ciutat, les notícies que li afecten i tot això.

- Els projectes més importants són:

> Variant de la N340 (que serà autovía), termini de 4 anys, obres en marxa, letament ¬¬.
> Bulevar, una avingua que aprofita l'expalada de ferrocarril a Villena. S'està fent per parts, amb disputes veïnals (en este cas amb tota la raó).
> Complex esportiu de l'ercorxador. Piscina coberta i coses per l'estil. Poc li falta per acabar la 1ª fase.
> Reordenació total de les línies de bus, ho volie fer en només un mes, però han parat el ritme perque la gent no estava gens convençuda.

I polèmiques:

- En un cèntric i emblemàtic parc (com si fora el Parterre de València), el PP va fer un pàrquing soterrat, tot el món va protestar perque després l'aspexcte de la plaça seria horrible i amb pocs arbres.... el PP na va fer cas, ho van denunciar.. i el TSJCV ha dit que han de reposar la zona verda (ara la plaça sembla un mausoleu, amb 4 plantes dalt d'una enorme escalinata)

- Pròximament celebrarà el 750 aniversari, amb les típiques polèmiques per l'prpiació de al fea pel govern local (PP) i el poc ús de valencià.

- Recentment el Síndic de Greuges va suggerir deixar de subvencionar l'Associació San Jordi (una espècie de JCF de Moros i Cristians) per no admetre a la dna en la festa en igualtat a l'home.

Pròximament, fotos i més coses... o no.

Vixca Sant Jordi ! xD

·
On board
13,919 Posts
L'altre dia googleant vaig trobar unes fotos de Paco Grau molt bones,vaig pensar posar-les però no savia a on,axina que....
Estan a la web www.alcoi.com dins d'un apartat que s'anomena Alcoi, des de dalt

·
Banned
1,801 Posts
jrg85 said:
Jarlehu tenía razón, es una ciudad un tanto peculiar y tiene su encanto. Aún no la he visitado nunca, a ver pa' cuando :)
Te lo dije ;)
A mi me gusta mucho Alcoi... suelo pasar por ella para ir de Terra Mitica a Xativa y a veces para ir a Alicante y la verdad la veo una ciudad con mucho encanto y agradable para vivir, ademas su localización es peculiar, partida por un barranco... me gusta ! :D

·
Banned
6,590 Posts
es que un dia me fui a alcoi con mi hermano que se presentaba a una plaza de profesor del politecnico, era por la tarde y ese dia yo libraba en el trabajo y nos fuimos pronto, comimos y despues de comer con buee vino , nuestro caraja, mi hermano estaba tranquilo, sabia que no la iba a sacar la plaza, y nos fuimosa dar una vuelta, que ciudad mas bonita y que mujeres es una maravilla, eso si los dos ibamos medio borrachos, por cierto la plaza ya estab asignada, otra vez sera

·
Registered
11,738 Posts
Discussion Starter #10
Gràcies per les fotos, vaig a comertar-les, si no et molesta.

ToNeo said:
L'altre dia googleant vaig trobar unes fotos de Paco Grau molt bones,vaig pensar posar-les però no savia a on,axina que....
Estan a la web www.alcoi.com dins d'un apartat que s'anomena Alcoi, des de dalt

Vista de la PL. d'Espaya, amb l'esglèsia de Sta. Maria en primer pla, l'ajuntament a la dreta, darrere d'ell la plaça de Dins i al fons el carrer Sant Nicolau, per on baixen els festers:

Vista general de tota la ciutat (faltaria la part nord i nord-est), amb el pont de Fernando Reig (1987) en primer plà que hui en dia és part de la travessera de la N340

Pot de Cervantes, escola d'Arts i al fons pont de Sant Jordi

Pont de Sant Jordi des de dalt del centre, al fons vista de l'Eixample

El mateix pont però amb vista del riu

El mateix pont però amb vista del centre, al fons s'aprecia el pont de Fernando Reig.

idem

Per cert, la ciutat és un mareig per als conductors de fora per la quantitat de ponts i barrancs/riu que té, realment, està tallat per 3 barrancs:

- El primer el salva el pont del Viaducte Canalejas i altres pont antics de pocs metres, pasa per l'est de l zona centre.
- Un altre barranc que s'evita amb el nou pont del Bulevar, una espècir de terraplen en el carrer Entença i en alre en l'eixida de València.
- I per rematar un riu, que en este cas sl prtar aigua, salvat pel pont Fernando Reig, el de Cervantes i el de Sant Jordi, a banda d'altres pot a menor alçada. En este riu es situàven moltes industries i ara s'està egenerant, adequant els marges, habilitant passeigs peatonals, pasareles, etc. per fi serà un lloc per a passejar.

Ah! Al Google Earth està perfectament fotografiada.

·
Registered
4,996 Posts
Jo soc alcoia!!!

Lástima que no viviera allí mas que tres meses.

Hola a todos los alcoyanos :hi:

·
Merendando Galletas
2,575 Posts
A vore si el proper cap de setmana em passe per allí, aprofitant que tinc un amic estudiant al Poli d'Alcoi! :D

·
Registered
3,150 Posts
Sensenick said:
Pues deberias, pasarás cerca de localidades como Sedabino, Muchanariz, Alginete, San Felipe, Onteniente o Hay Hielo de Malherido.
:rofl:

Sedabino y Hay Hielo de Malherido són senzillament genials :master:

·
On board
13,919 Posts
aielo de malferit,es diu així ¿no?está de camí cap a Xàtiva,em sona,el nom "mola".
@sense :no em molesta home,tens raó en que es un "gymcana" per als conductors,si la creues sentit Alacant com et desvies cap al riu abans del final pots estar donant voltes una bona estona,per no parlar del tránsit intens que la creua.Aixó sí compensa les vistes de la ciutat des de les parts altes.

Jo passaré el dia 1, com sempre, per anar a la fira de tots sants de Concentaina.

·
Registered
11,738 Posts
Discussion Starter #19
ToNeo said:
aielo de malferit,es diu així ¿no?está de camí cap a Xàtiva,em sona,el nom "mola".
@sense :no em molesta home,tens raó en que es un "gymcana" per als conductors,si la creues sentit Alacant com et desvies cap al riu abans del final pots estar donant voltes una bona estona,per no parlar del tránsit intens que la creua.Aixó sí compensa les vistes de la ciutat des de les parts altes.

Jo passaré el dia 1, com sempre, per anar a la fira de tots sants de Concentaina.
Jeje, tothom ho diu això de les vistes, jo ja ni em fixe a no ser que vaja als monts dels voltants.

La fira de tots Sants... només he anat de xiquet... val la pena? que se pot fer allà eixe dia? Te pregute l'experiència de fora perque pese dur a més gent, i preferisc la teua opinión a la dels alcoians o cntestans.

1 - 20 of 341 Posts