Skyscraper City Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
118 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Ik zag dat er nog geen foto's online stonden van de dag van de architectuur. Niemand geweest en foto's gemaakt? Dan maar mijn foto's ik had alleen geen zin om mn camera mee te nemen dus heb ik ze weer met mn mobiel gemaakt.

De dag zelf was erg leuk, veel leuke dingen te bezoeken als de Beurs en een huis aan het Koningin Emmaplein maar daarvan geen foto's.

Vanaf de Hofdame, we konden zo een penthouse is die nog niet af was:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Vanaf Parkflat:
8.

9.

10.

11.

12.
Vanaf NH hotel:
ik zou zeggen gele taxi's en tis net New York

13.

14.

15.

16.

·
Rotterdam mijn Wereldstad
1,376 Posts
Leuk, ik ben ook geweest en heb ook foto's gemaakt, alleen nog geen tijd gehad om ze online te zetten.

Leuke foto's met mooie uitzichtpunten. Ik was alleen smiddags geweest en heb dus niet alle gebouwen kunnen bezichtigen helaas. Als ik geweten had dat je op veel plekken ook het dak op mocht, had ik mn dag zeker weten anders ingedeeld.

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ik zag dat er nog geen foto's online stonden van de dag van de architectuur.
Misschien dat je verder moet kijken dan je neus lang is.

Die zin die steeds bij Imageshack tevoorschijn komt is ook zwaar irritant zeg. Jullie moeten ook gewoon de direct link gebruiken en tussen
zetten. :)

Maargoed, de foto's. ;) #4 en 9 geven een leuk skyline overzicht!

34,922 Posts
"ik had alleen geen zin om mn camera mee te nemen dus heb ik ze weer met mn mobiel gemaakt."

Schiet mij maar lek maar die snap ik niet. Je gaat een berg gebouwen met uitzicht bezoeken en dan heb je geen zin om camera mee te nemen? :?

Toch nog aardige serie. Uitzicht vanaf hofdame naar het zuiden is echt vet.

·
Registered
118 Posts
Discussion Starter · #13 ·
@ Skyscrapercitizen
Ik wist ook niet dat je op al die gebouwen kon omdat het thema was 'lobby's', als ik dit had geweten had ik hem wel meegenomen. Volgende keer beter.

1 - 14 of 14 Posts