Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 43 Posts

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bouwend Nederland voert samen met haar leden de campagne De Bouw maakt het. Doel is het verbeteren van het aanzien van de sector en het zichtbaar vertalen van de trots binnen de sector over de producten.

Belangrijk onderdeel van de campagne is De Dag van de Bouw op 3 juni a.s.. Tientallen bouw- en infrastructurele projecten verspreid over het hele land zijn op deze dag opengesteld voor het publiek. Ook veel bouwbedrijven zullen hun deuren openzetten. Het is een unieke kans om met het hele gezin een kijkje “achter de schutting” te nemen op bouwplaatsen in de buurt die normaal niet toegankelijk zijn voor publiek.

Meer info (o.a. lijst van projecten): De bouw maakt het

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Discussion Starter · #2 ·
O.a. het Strijkijzer (Den Haag), Las Palmas en de Statentunnel (Rotterdam) en de Blauwe Stad (Groningen) zijn op deze dag toegankelijk voor het publiek. Op de site staat een complete lijst met nog veel meer projecten.

·
First Lady HHF
994 Posts
Da's mooi, aangezien ik die dag jarig ben en geen zin heb in een gezellige "kringverjaardag' heb ik nu een mooi excuus om mijn verjaardag niet te vieren.

·
Registered
14,151 Posts
Leuk initiatief.
De reden achter deze vereniging en haar promotieactiviteiten is overigens de bouwfraude.

·
Registered
5,413 Posts
Leuk! Ik zie deze thread voor het eerst. Ik heb me gelijk aangemeld voor 52degrees in Nijmegen, lastig dat je geen tijd kunt reserveren en dat je niet direct bericht terug krijgt. Hopen dat er nog plek is...

Zijn d'r eigenlijk kosten aan verbonden?

·
Stadtaffe
2,731 Posts
Eric Offereins said:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, Brouwershof of Westraven (vooraf inschrijven) zijn allebei wel interessant. :)
Ik ga (ook) naar Westraven. Fantastisch uitzicht lijkt me. Bovendien erg interessant te horen wat er allemaalbij zo'n transformatie komt kijken.

Andere (Utrechtse) forummers die ook van plan zijn hier heen te gaan?

·
Registered
129 Posts
ingeschreven voor...
hoe kan het ook anders het strijkijzer. Jammer dat die al niet wat meer op hoogte is maargoed zo lijkt het me ook al super.

·
The only way is up
87,216 Posts
DvW said:
Zijn d'r eigenlijk kosten aan verbonden?
Volgens de site kost het niets.

@ ill-b, hooghoudt: Ik ga ook naar Westraven. Ik denk dat ik rond 13 uur daar ben,
dan kan ik eerst in de ochtend nog ff Brouwershof bij mij meepakken.

ps: andersom kan natuurlijk ook! :cool:

·
Banned
6,813 Posts
hooghoudt said:
Ik ga (ook) naar Westraven. Fantastisch uitzicht lijkt me. Bovendien erg interessant te horen wat er allemaalbij zo'n transformatie komt kijken.

Andere (Utrechtse) forummers die ook van plan zijn hier heen te gaan?
Een zaterdag he. Misschien dat Souf en ik wel even komen, maarrr... tot wanneer kunnen we ons inschrijven?:)

Edit: We moeten nog wel een film maken, dus we moeten even kijken of we er tijd voor hebben. Maar we willen dan wel in dezelfde rondleiding als Eric, Ill-B en Hooghoudt;)

·
Urbanity!
1,689 Posts
Ik heb me ook voor Westraven ingeschreven, 2 dagen geleden eigenlijk al. Nou maar hopen dat het weer een beetje mee zit. Wie gaat hoe laat eigenlijk daar heen? Ik ben er denk ik om 13:00u, zaterdag. Hopelijk kun je wel hoog komen in het gebouw. er is immers een tour.:)

·
Stadtaffe
2,731 Posts
Ik denk dat ik ook rond 13:00 bij Westraven ben. Misschien is iets eerder ook een goed idee omdat het dan minder druk is?
Hoe dan ook, ik krijg nog een mailtje van de organisatie over hoe laat ik een rondleiding kan krijgen.

@DD: als jij en Soufian ook naar de rondleiding komen (moet lukken!) krijgen we misschien wel een Utrecht-subforum (ofzo?), want dan zijn we al met zn zessen!

:banana:

·
Urbanity!
1,689 Posts
^^ik krijg ook nog een mailtje over de rondleiding, hopelijk liggen de tijden een beetje bij elkaar, het is immers van 10.00 -15.00. ik hoop werkelijk niet dat ik om 10.00u al verwacht wordt straks, zooo vroeg. want ik moet ook nog ff reizen.

·
Registered
5,627 Posts
hooghoudt said:
als jij en Soufian ook naar de rondleiding komen (moet lukken!) krijgen we misschien wel een Utrecht-subforum (ofzo?), want dan zijn we al met zn zessen!
Leuk idee! Alleen ben ik er, denk ik, al wel om tien uur. Ik moet nog naar het noorden (er gaat niets boven....!) van Nederland voor een afspraak. Die Utreg forum date om 13:00 zou ik dan helaas moeten missen.

En laat idd het weer een beetje goed zijn. Vanaf de bovenste verdieping moet het uitzicht, voor Utrechtse begrippen, fenomenaal zijn.

·
Banned
6,813 Posts
Het weer wordt volgens mij best aardig:)

Ik denk dat ik mij ook ga inschrijven, maar ik wil dan ook wel om 1 uur komen!! Ik ga niet perse op hun tijden, dat vind ik irritant. Ik wil de andere forummers ook wel eens zien. Ik zal Souf zo even bellen, kijken of hij ook tijd heeft.

1 - 20 of 43 Posts