Skyscraper City Forum banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Moderator
15,304 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Het vervolg van deel 1 en deel 2.

111.

112. Zal dit een wat overenthousiast forummer zijn?

113.

114.

115.

116.

117.

118.

119.

120.

121.

122.

123.

124.

125.

126.

127.

128.

129.

130.

131.

132.

133.

134.

135.

136.

137.

138.

139.

140. De B2S was de absolute topper van deze parade en er volgde een grote menigte

141.

142.

143.

144.

145.

146.

147.

148.

149.

150. De laatste twee wagens (B2S en de Hey) lagen flink achter op de rest. Omdat de kindertjes helemaal versleten waren gingen we op weg naar huis, maar kwamen alsnog de slotwagen tegen.

151.

152.

153.

Het eindfeest

154. Alleen vanuit de Euroscoop kun je het vanaf de Euromast zien, maar die draait rondjes wat lastig combineert met goede foto's

155. De Euromast is deel van het decor met speciale LED verlichting en Laserprojecties

156.

157. Het eindfeest. Vanaf de dijk kon je goed meeluisteren en kijken en er stond daar behoorlijk wat publiek

158.

159. Shit man, zo'n pil is heftig :nuts:

160.

161. The end

Op naar editie 15.

·
Registered
35,102 Posts
Hele mooie series over de Dance Parade. Daar ik door een weekeinde in Duitsland er niets van kon zien, komt dit voor mij er het dichtste bij in de buurt. :)

·
Bas
14,757 Posts
Lekkere foto`s, Topaas, het was weer genieten, ook deze aflevering van de DanceParade. Ik kan mij nog wel enkele karren herinneren uit de editie van 2007. Toen maakte ik ook een korte serie over de FFWD, het was destijds mijn eerste echte fotoserie voor SSC. Maar nu met 150 foto`s, kijk, dat is wel wat anders. En op meerdere locaties, klasse! Prima afsluiting van dit weekend.

·
Registered
2,216 Posts
Wat een foto's van een zeer geslaagde danceparade!

Organisaties die mijn muziek spelen, BKJN en NRG, waren niet welkom; zogenaamd te hard. Groot was mijn blijdschap dat B2S wel over de brug kwam met hardcore!

Het weer was prima en de route ook; voldoende breed, volgend jaar maar weer zo!

Trouwens, jij stond op de dijk clandestien van het eindfeest te genieten. Mijn vriendin en ik zijn helemaal omgelopen en stonden voor de Schiecentrale.
Helemaal in ons eentje!! We hadden werkelijk een privéoptreden van onder meer Secret Cinema, echt top!

·
Registered
6,071 Posts
Wat een foto's van een zeer geslaagde danceparade!

Organisaties die mijn muziek spelen, BKJN en NRG, waren niet welkom; zogenaamd te hard. Groot was mijn blijdschap dat B2S wel over de brug kwam met hardcore!

Het weer was prima en de route ook; voldoende breed, volgend jaar maar weer zo!

Trouwens, jij stond op de dijk clandestien van het eindfeest te genieten. Mijn vriendin en ik zijn helemaal omgelopen en stonden voor de Schiecentrale.
Helemaal in ons eentje!! We hadden werkelijk een privéoptreden van onder meer Secret Cinema, echt top!
Bijna net zo privé als dat van mij.
Sorry voor de kwaliteit. Mijn vriendin* heeft ze gemaakt met haar toestelletje.

1. Secret Cinema

2. MC Gee and the crowd

3. MC Gee

4. MC Decibella* en MC Gee

·
Registered
6,071 Posts
@Sash, leuk hoor!

MC Gee lijkt op de laatste twee foto's alle tijd te hebben voor de fotograaf!
Werkt(e) je vriendin ook samen met Secret Cinema!?
Nee, ze kent hem en MC Gee wel. Ze is pas 1 jaar bezig met haar "carrière". Dus moet ze het nog doen met de iets mindere feesten o.a. Seadance, Lexion en wat kleinere clubs.
Ze is wel bezig met projekten van DJ Fred Henderson (The Clubjock). Ze is zijn vaste MC.

1 - 9 of 9 Posts