Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 20 Posts

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Zo maar even een sfeerimpressie uit zondags Eindhoven..Het is misschien wel een rommeltje, meneer de uil, bruiden, troubadours en een ernstig kijkende dame maar och..Wtf..het was mijn zondagmiddag :)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Zo, hopelijk niet teveel off-topic.. ;)

Edit: gezien de reacties toch maar even genummerd :)

·
Registered
210 Posts
zo, je hebt bijna alleen maar foto's gemaakt van t vrouwelijk geslacht. toeval? of gewoon last van selectief foto gedrag :)
is het op zondag altijd zo'n dolle boel in eindhoven?

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #4 ·
(bijna) Altijd een dolle boel idd. En wat dat vrouwelijk schoon betreft..de meeste dansers zijn nu eenmaal danseressen..op een enkele man na, die je over het algemeen ook een danseres zou kunnen noemen.. :D

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
Hm da's precies hoe noordelijker hoe knapper. Hier in Vlaanderen is 't nie veel, die van jou vallen al iets beter mee, maar die van Soufian waren echt knap...

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
^ Grapjas. Hier heb je ook gi-gan-tisch veel lekkers rondlopen! :) Het is natuurlijk maar net waar je je begeeft, zo bij dit evenement kom je wat anders tegen dan bij Soufian's schoolreisje. Want zelfs bij mij in het pittoreske Boxtel op school zitten veel schone dames ;)

Geinige serie, Harrewar! Inderdaad erg off-topic (of nouja, off-forum :D), trouwens ;)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
^ Degene rechts op onderstaande foto? Of bedoel je een andere? Zij is in ieder geval mijn favoriet van de serie :happy:

·
Eindhoven de gextuh
1,530 Posts
hey dat meiske ken ik op die foto's 12-15-16 =). verder apparte fotos maar nie slecht hoor harrewar;) leuk oog voor detail ghehe

·
Breda parel v/h zuiden!
591 Posts
Leuke foto's, ik neem aan trouwens dat dit gebeuren te maken had met ''dag van het park'' wat in heel NL en zelfs Belgie geloof ik plaatsvond?

·
robkaper.nl
5,971 Posts
Op die gekleurde (of welk woord voor neger/zwarte tegenwoordig toevallig politiek correct is) na wel allemaal plain-skins, jammer. Gekke fotoserie!! Dat kipje rechts op foto 3 kijkt, al is ze jong, toch aardig geil de camera in.. zeker een oogje op onze Harrewar?

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Ik zie dat mijn serietje op sympathie mag rekenen; bonusje dan maar?
[email protected] De rijpere vrouw op deze foto daar gaat toch wel meer de liefde naar uit..
het is namelijk mijn zus, die een beetje veel moe was, maar goed van spirit..
[email protected] Nee, het was een dansevenement wat 4 dagen, waarvan 3 verregend, geduurd heeft..

En tja, wat dit gedoe betreft, het kan me eigenlijk niet boeien..beetje veel truttig, maar alla..Moet je die rokken zien..en de fluitiste dan ook nog maar een keer:

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #16 ·
^Mooi hoofd heeft ze; wou haar wat engelachtigs meegeven vandaar de bewerking :)

·
My train goes everywhere!
2,783 Posts
Mooie foto's haarewar... vooral 6!

·
Echt wel
766 Posts
Eej grappig, dit meisje is volgens mij een paar keer hier op een huisfeest geweest.

·
UP's and Downsss
2,204 Posts
Discussion Starter · #20 · (Edited)
Knurft said:
Eej grappig, dit meisje is volgens mij een paar keer hier op een huisfeest geweest.
Ook met de touwtjes los..? :tongue3: :D Grappig, trouwens, de heren hadden een kleurig lapje op de broek voor het dinges hangen, soort schaamlapje maar dan misschien wel met lokkende geurtjes besprenkeld; kortom ik denk dat de dans een paringsritueel is geweest, kom ik nu pas achter :doh:

1 - 20 of 20 Posts