mooie toren, alleen een beetje te laag, de toren die daar gaat komen wordt minimaal 150m. Kan je me die 3d tieten die je toen gemaakt had gemaakt PMen? tnx!
@Dennis: Ik vind hem ook te laag, maar ik doe nu aan kwantiteits boven kwaliteits designs. 3d tieten?? Maakte ik 3d tieten? Volgens mij heb ik ze niet meer, ik zal wel effe kijken.
erg mooi gedaan! lijkt een beetje op de ernemse broertjes van mij zou die inderdaad ook hoger mogen om indruk te maken binnen rotterdam, want dat mag ie (compliment dus)
@eurim: kijk eens naar een update van die broertjes en dan denk ik wel dat je dit stukken beter vind dan wat daar inmiddels staat. Arnhem is een soort My First S(ony)kyline aan het worden geloof ik.
Ik had het er gisteren nog over met een vriendin. Waar is Shakira toch gebleven, ik hoor er niks meer van. Nu blijkt dus dat ze gewoon zwaar onder de plak zit bij St. Clara!
Wanneer gaat ze weer een clip maken? (Ze hoeft niet noodzakelijk te zingen hoor...)
@Carfentantyl!: Lang niet gezien... Het is niet die lekkere Shakira, jammer genoeg, het is een Hollandse meid die eigenlijk Sandra heet maar ze wilt nu dat iedereen haar Shakira noemt, is meer exotisch of zo. Ik doe maar wat ze zegt, ze is namelijk een parafiel, en ik haat het als mensen uit pijn gaan schreeuwen omdat ik haar weer Sandra per ongeluk noem. Over de echte Shakira, ik hoop dat ze snel weer mooi uitdagende clips gaat maken, want die van Beyonce doen het niet meer voor mij.
doe nu maar wat Cap zegt, Clara. De twin torens vragen nu al om een restyling. Met steigers eromheen was het spannender. Ontwerp maar zo'n haarnetje als R Rietveld NYC om Hadron plakte. Met een geraamte voor burgerlijke bloembakken of zo.
mare, ik heb nu ook 3d-studio max (als je dat ook gebruikt). ik weet wel massieve blokken te tekenen, maar echt gevels met verdiepingen en doorzichtig of spiegelend glas of kleuren kan ik nog niet echt toepassen. weet jij of iemand anders hoe dat moet? ik zou ook graag willen weten hoe je bijvoorbeeld de ondergrond moet invullen (wegen, groen, water), of hoe je een lucht/satelietfoto of een landkaart moete invoeren waarbij je een echte maquette kan maken.
alvast bedankt.
PS: de opmerking dat ze op die van arnhem lijken was niet negatief bedoelt hoor. al kan ik die torentjes ook wel waarderen. van mij mag je hem neerzetten, ik hou wel van dat soort vormen. echt ronde torens komen anders ook weinig voor en zie ik ook graag voorbijkomen. erg mooi gedaan. dit ziet er een stuk realistischer uit dan die dikke dame of iets op zuid met die vage frutsels erbij . hopelijk kan ik ook eens wat creaties tonen!!!!
Van Maya kun (kon in ieder geval een tijdje terug) je een personal learning edition downloaden. Dit is een gratis licentie die je mag gebruiken voor niet-commerciële doeleinden.
je kunt onder Materials de Opicanity (of zoiets in die richting) veranderen, zodat het aan de hand daarvan doorzichtiger word. 40% is dan bijvoorbeeld doorzichtiger dan 95%
Succes
ik begrijp wat je bedoelt. alleen blijft er dan bij de renderings niet zoveel meer van over. ik heb het nog niet echt onder de knie, maar hoop snel ziets als de blauwe bloem te kunnen doen. echt lijkende gevels en gebouwen!
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!