SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 22 Posts
Zullen we dan ook maar een topic maken getiteld "AJB betonnen bunker", waar hij veilig in kan schuilen zodra andere topics te gezellig of te groen dreigen te worden + waar hij van het warme betonnen interieur kan genieten i.p.v. toekomstige bewoners met mooie foto's en extra informatie weg te jagen uit desbetreffende topics?
Jesper, gelukkig ken je mij erg goed en hebben we wekelijks diepzinnige gesprekken, NOT. Man wat lul jij toch altijd uit je nek. BTW het is altijd wel grappig dat jij het altijd op de persoon speelt in dit soort gevallen in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Jesper, gelukkig ken je mij erg goed en hebben we wekelijks diepzinnige gesprekken, NOT. Man wat lul jij toch altijd uit je nek. BTW het is altijd wel grappig dat jij het altijd op de persoon speelt in dit soort gevallen in plaats van met inhoudelijke argumenten te komen.
Ga vandaag even lekker ontspannen bij de Kralingse Plas of genieten bij de Shell Eco-Marathon. Misschien wil Nexxd wel mee, die is ook toe aan een dagje uit.

Verder: :lock:
Diegene gebruikte niet de termen "geneuzel" "uit je nek lullen" etc. Dat maakt al een hoop verschil ;)
Meneer de zelfingenomen zuurpruim is ook hier weer het meest aan het woord...
Mijn god, die bewonersserre is ook al zo gezellig....

Ik vind het wel goed verzonnen van AJB.
^^ Wat een ironie, nog geen toekomstige bewoner gezien hier :D
^^ Zou jij je geroepen voelen als teokomstige bewoner, vooral met de toon van de discussie hier? :|
Nu de storm een beetje is gaan liggen is het misschien een goed idee om deze draad ook daadwerkelijk in gebruik te nemen? Lijkt me voor zowel de bewoners als voor de mensen die het project 'gewoon' willen volgen beter, win-win situatie dus!
Nu de storm een beetje is gaan liggen is het misschien een goed idee om deze draad ook daadwerkelijk in gebruik te nemen? Lijkt me voor zowel de bewoners als voor de mensen die het project 'gewoon' willen volgen beter, win-win situatie dus!
Mee eens! Man, man, paar dagen niet gekeken en opeens 5 nieuwe pagina's aan flame war. En wat een kinderachtige uitlokkerij ook van beide kanten.

Splitten tussen bewonerszaken en architectuur en bouw lijkt me alleen maar logisch en prettig.
^^ En is bij meerdere projecten ook al succesvol op dit forum uitgevoerd. Dus zou dat nu ook moeten (kunnen). ;)
Met alle respect, maar wie zou zich als bewoner geroepen voelen om in een topic te posten waar de topicstarter je van theeleuterij beschuldigd?

Het is een goed initiatief, maar totaal verkeerd gebracht. Het verbaasd mij eerlijkheidshalve dat AJB architect is, want als je op zo'n betweterige manier met je opdrachtgevers communiceert krijg je geen opdracht meer binnen. Niks ten nadele van jou AJB, want uit je post spreekt vaak kennis, alleen de manier waarop je het overbrengt kan wel wat aan gesleuteld worden.
Slotje op deze, nieuw draadje in het hoofdforum van Rotterdam. Lijkt me een mooi klusje voor één van de aanwezige bewoners. Niet miepen en de gebeten hond spelen, maar gewoon je bewoners draadje aanmaken!
1 - 20 of 22 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.