Skyscraper City Forum banner

Geef een cijfer

21 - 35 of 35 Posts

·
MP
10,694 Posts
De verticale lijnen zijn mooi uitgewerkt, ze vormen daardoor fijn één geheel, maar helaas hebben ze er een bekroning opgezet die te kort is, niet in verhouding. Net mislukt dus. Toch niet "fijn één geheel", maar "blokkendoos met klassieke toets". Zonde, hier had meer in gezeten.

6.

·
Utrecht/Deventer/Emmen
921 Posts
Heerlijke zakelijke toren, word jammer genoeg overschaduwd door zijn twee dikke buurmannen.

Een 9 als de toren wat meer an sich zou staan.

8.

·
der Niederländer
5,190 Posts
Mooie toren, ik mis alleen de foto's van de plint waardoor een totaal oordeel vormen lastiger wordt. Desalniettemin genoeg gezien om hem een 8 te geven. Deze toren had in Borne niet misstaan!

·
hubba hubba
1,499 Posts
Inderdaad een grauwe toren met die groene grijze beplating. Bovendien is het ontwerp ook nog eens behoorlijk gedateerd en kloppen de verhoudingen niet helemaal. Zo is het onderste flat-gedeelte met zijn vijftig meter al veel te hoog voordat het torendeel met die karakteristieke erkers begint.

Toch nog een 7, voor het superstedelijke totaalplaatje.

·
Registered
1,217 Posts
Ik weet hem zeker te waarderen, maar ik vind hem ook wat 'on-afs' hebben. Wellicht vind ik de top te breed, en zou ik het mooier vinden als het naar boven toe wat slanker was geweest. Ik weet het niet zo goed. 7.

21 - 35 of 35 Posts