Hangt bij mij een beetje af hoe het verlicht wordt in het donker; voorlopig neem ik de middenweg Ik hoop dat het hem juist mooier maakt, maar dat wil ik dus eerst zien!
Bij ons in Antwerpen hebben wij de gewoonte om onze stad te promoten door overal een A aan te brengen. Dat hebben we ook een keertje met de Boerentoren gedaan. Aangezien dat met een zeilen doek was is die kapotgewaaid, had dus beter van steen of zo geweest. Maar als jullie Rotterdam willen promoten zou ik op de Montevideo eerder een R zetten... 't Is maar een ideetje he ;-) Prachtig gebouw trouwens.
Ik vind het echt erg lelijk!! Het is toch geen metro halte? Fastfoodtent? Maar mischien wen ik er wel aan, ik vind 1989 ook ineens erg mooi. Wat wel erg grappig is, is dat ik vanaf mijn raam de top met die lelijke M wel kan zien.
Ik dacht altijd dat het een helemaal 'opgevulde' M zou zijn, en niet alleen de omtrek. Dit is trouwens wel mooier, niet zo'n groot blok op je dak.
Mja... het blijft wennen. Ziet er aan de ene kant ook wel goedkoop uit, als een groot reclamebord op n gebouw... Maar ook wel weer heel herkenbaar, dus ik ga toch maar voor postitief
This is an older thread, you may not receive a response, and could
be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
SkyscraperCity Forum
A forum community dedicated to skyscrapers, towers, highrises, construction, and city planning enthusiasts. Come join the discussion about structures, styles, reviews, scale, transportation, skylines, architecture, and more!