Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
155 Posts
Discussion Starter · #1 ·
De stad Groningen, een ramp voor de automobilist, maar een feest voor de fietser. Vrijwel geen weg is er onbegaanbaar voor de tweewieler. Niet voor niets werd Groningen in 2002 uitgeroepen tot De Fietsstad van het Jaar.

Als fietser mag je overal langs, getuige de vele uitzonderingsbordjes:

De mooiste bordjes van de stad. :)

·
DeDoentje
369 Posts
Prachtig. Ik ben een paar keer met de auto in de stad geweest en direkt raak je de weg kwijt. Overal waar je met je fiets zo naar toe fietste moet je opeens via hele andere routes rijden.

·
Your advertisement here?
6,840 Posts
DeDoentje said:
Prachtig. Ik ben een paar keer met de auto in de stad geweest en direkt raak je de weg kwijt. Overal waar je met je fiets zo naar toe fietste moet je opeens via hele andere routes rijden.
Is ook geen doen. Van het gerechtsgebouw naar het station gaat lopend nog sneller dan met de auto...

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ook leuk dat er een tussen zit waar -heel vreemd- 'behalve' op staat. Waarschijnlijk gemaakt door een stagiair uit Emmen, want volgens het protocol staat er gewoon altijd 'uitgezonderd' op.

·
Registered
5,054 Posts
:D Nederland wemelt van de verkeersborden.En flikker op met dat blik. Autorijden doe je maar op de ringweg van Roden.

·
Fagus Sylvatica
6,061 Posts
Mooie collage hoor! Print hem uit en bied hem aan bij de Gemeente! In Groningen is het een genot om te fietsen! Zeker een enrom verschil met Utrecht. Slechte stukken wegdek, veel stoplichten, smal, et. etc.

·
hemelschraper
2,025 Posts
Mooi collage. Het verkeersbeleid in Groningen is echt waanzin. Ik heb anderhalf jaar aan de Steentilstraat gewoond. In deze straat is het eenrichtingsverkeer, op zich geen probleem natuurlijk, maar de gemeente speelde het klaar om binnen die 18 maanden de richting drie (!) keer te wijzigen.

·
Stadtaffe
2,731 Posts
:cheer: Fantastisch! :cheer:

Leuke is dat je stiekum ook nog een stuk van de stad mee krijgt op deze foto's.

Vraagje: waar is de 4e foto in kolom 3 genomen? Kan hem niet plaatsen :bash:
Edit: ik gok Stoeldraaierstraat?

1 - 20 of 24 Posts