SkyscraperCity Forum banner

Mooi of lelijk?

De Sculpturen, Breda

3179 Views 11 Replies 8 Participants Last post by  ''Henk''uitBreda
Gegevens
Naam: de sculpturen
Plaats: Breda
Functie: woningen
Hoogte torens: 3 x 62 meter
Jaar: 2008-20..?
Architect: Bedaux de Brouwer

by Kerel:

[/QUOTE]

by Breda2008:

by me:

De Sculpturen in de verte:
See less See more
7
1 - 12 of 12 Posts
Eigenlijk had je hiermee nog even moeten wachten, want zolang ze niet zijn opgeleverd zijn ze nog niet eerlijk te beoordelen.
toren een is zo goed als klaar ( aan de buitenkant ) en toren 2 heeft ook al het hoogste punt bereikt, toren 3 is in aanbouw. dus ik vond het wel tijd voor een eigen thread met poll.
Dan kunnen we wel alvast stellen dat er een geweldig en vakkundig steiger omheen staat hehehe.
Het zijn mooie torens maar door de donkere kleur net grafzerken...
Eigenlijk had je hiermee nog even moeten wachten, want zolang ze niet zijn opgeleverd zijn ze nog niet eerlijk te beoordelen.
Mee eens. vande plint is nog helemaal niets te zien. Vind de gevel wel mooi. :)
Het is van Bedaux, met een Tilburgs/Goirlese oorsprong. Vaak betekent dit kwaliteit, en dat is ook wel aan de torens te zien. Vooralsnog geef ik een 9.
Een klein zesje. Onsamenhangend geheel, samenraapsel van architectonische stijltjes. En zwarte gebouwen zijn er al genoeg. Afwerking zelf is wel weer prima, en de setting in een gewone woonwijk lijkt mij goed.
Een klein zesje. Onsamenhangend geheel, samenraapsel van architectonische stijltjes. En zwarte gebouwen zijn er al genoeg. Afwerking zelf is wel weer prima, en de setting in een gewone woonwijk lijkt mij goed.
Je geeft precies de tegenovergestelde antwoorden want met het ontwerp is niks mis mee en zwarte gevels gecombineerd met bruin/houtnerfgekleurde balkons is mooi maar als je naar de afwerking kijkt (ik heb de steigers gebouwd en gedemonteerd) krijg ik de kriebels, kijk maar eens goed naar het zwarte metselwerk :eek:hno:
Welnu, dan moet ik mij binnenkort toch maar eens naar Breda begeven. Ik weet niet of ik inmiddels na al dat gekrakeel over het Logistieke Topinstituut welkom ben in Breda, maar ik oordeel zelf ook liever over een gebouw dat ik in het echt heb gezien. Foto`s kunnen inderdaad enorm bedriegen. En het ontwerp, daaraan moet ik inderdaad wennen.

Zwarte gebouwen krijgen bij mij toch altijd al 2 strafpunten.
dan hier nog 2 extra foto's met ook toren 3 in aanbouw:

foto's van Breda2008:

See less See more
2
1 - 12 of 12 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.