SkyscraperCity banner

5641 - 5660 of 5792 Posts

·
Registered
343 Posts
Ik ben voor groen plein, bomen doen zo veel om de stad fijner te laten aanvoelen. En los van de kerk zijn er toch geen gebouwen die echt ruimte verdienen.
Dus maak maar lekker groen, goede bomen en watruimte voor kleine concerten. Lange Voorhout is mooi voorbeeld. Kan nog best wat met evenementen maar is heerlijk groen en koel in de zomer.

·
Registered
687 Posts
Dat hebben we toch geprobeerd op het Spuiplein..
Bij nader inzien lijkt hij er best wel op, hoewel ik de vernevelaar leuker vind. En anders zo'n overspringende straal zoals bij Duinrell. Dan wordt het pas levendig op het Spui(t)plein.

·
Registered
87 Posts
Ik ben voor groen plein, bomen doen zo veel om de stad fijner te laten aanvoelen. En los van de kerk zijn er toch geen gebouwen die echt ruimte verdienen.
Dus maak maar lekker groen, goede bomen en watruimte voor kleine concerten. Lange Voorhout is mooi voorbeeld. Kan nog best wat met evenementen maar is heerlijk groen en koel in de zomer.
En fatsoenlijke bestrating. Door de tramsrails op het Spui bij de Primark liggen de stenen zo ver uit elkaar dat je bijna van je fiets af pleurt.

·
Registered
343 Posts
En fatsoenlijke bestrating. Door de tramsrails op het Spui bij de Primark liggen de stenen zo ver uit elkaar dat je bijna van je fiets af pleurt.
Helemaal eens. Misschien ben ik gek, maar het lijkt mij alsof den haag de slechtste bestrating heeft van de steden in NL. Zou toch echt een kwaliteitsslag verdienen. Zowel ontwerp/ materiaal als uitvoering en onderhoud.

·
the double dude!
1,945 Posts
lijkt mij alsof den haag de slechtste bestrating heeft van de steden in NL.
Dacht het niet, qua hoogbouw ambitie valt er nog een slag te maken.
Maar openbare ruimte vind ik in DH ok .
Fietspaden , kruisingen, lanen doet DH goed.
En wat klinkers betreft, ik vind dat best mooi nee , dat is zo gek nog niet .
Kijk is naar de Coolsingel, de hoofdstraat in RD , wordt dat dan zo mooi.........not dus.
Wii kunnen qua hoogbouw veel leren van RD, qua openbare ruimte zij van ons.

·
Registered
2,069 Posts
Ik weet niet of een winkelcentrum waar 3x meer in geinvesteerd wordt (600 miljoen voor MotN vs ruim 200 miljoen voor Amare) nou een goed symbool is voor lage kwaliteit in deze..

5641 - 5660 of 5792 Posts