SkyscraperCity banner

1221 - 1240 of 1346 Posts

·
the double dude!
1,947 Posts
Mijn god wat ben ik blij dat jullie niet in de welstand zitten zeg.... spiegelglas. Gelukkig wordt die zooi net ergens anders weggehaald.

Als we dan toch spiegelglas doen, zullen we dan ook meteen goudkleur erop gooien?? Bellen we Trump om er een sticker op te plakken
Nee , wat er nu in de welstand zit is lekker.........haha
En tja smaken verschillen, kzou zeggen Google is op spiegelglazen scrapers en zie dat dat niet louter slecht hoeft te zijn
Staan een paar aardige in Chicago en Miami..........

·
the double dude!
1,947 Posts
Allemaal gelul, alle gekheid op 'n stokje
Zalmhaven wordt toch ook tof !
RD of niet , eerlijk is eerlijk .
En Jerdi Kercel, lul niet zo.....
Je weet neem ik aan, gezien al mijn posts, gemiddeld genomen best wat ik mooi vind........onzin wat je lult

·
Registered
254 Posts
God, ga anders lekker naar Noord-Korea, daar geeft niemand om geld. Niemand heeft het namelijk. Wat ze wel hebben? Honger en een dictatuur, net zoals elke andere keer gebeurde toen een groep eigenwijze onwetenden het wel leuk leek om een samenleving zonder geld op te zetten. Zij hadden echter nog wel het excuus dat het nog nooit geprobeerd was, jij niet. (Ik weet wel dat er een groot verschil zit tussen sociale democratie en puur communisme, maar zoals jij je mening steeds formuleert ga ik er van uit dat je het laatste zou willen).
Hahaha wel grappig dat je dat zegt we schuiven namelijk steeds meer naar een communistisch land toe waar censuur hoogtij leeft. Ik vind jou Eerder onwetend praten. Jij kijkt te veel nos

·
Unregistered User
4,231 Posts
Planuitwerkingskader Bellevue
In mei 2019 is formeel gestart met de werkzaamheden voor het opstellen van een planuitwerkingskader (PUK) voor de herontwikkeling van de Bellevue locatie (KJ-Plein 2, Bezuidenhoutseweg 1-5 en Oranjebuitensingel 6-13). Uitgangspunt is dat er een PUK komt voor het integrale plan (toren 1 en toren 2). Dit omvat de kavel van Patrizia, de kavel van Downtown Developers, de kavel van Staedion en eventueel de kavel van de VvE Oranjebuitensingel (toren 3). Essentieel is dat er commitment komt van de overige eigenaren. Patrizia zal daarom een intentieovereenkomst sluiten met Staedion en Downtown Developers. Patrizia blijft het aanspreekpunt
en initiatiefnemer. Na goedkeuring van het PUK zal een Anterieure Overeenkomst (AO) worden gesloten.

Beoogd toekomstig programma
Partijen hebben de ambitie de locatie te her ontwikkelen tot een attractieve, groene en duurzame omgeving waar het plezierig wonen, werken en recreëren is. De onderstaande tabel geeft een overzicht van het beoogde programma van de ontwikkeling afgezet tegen het huidige programma.
883159

883171

883172

883173

883174

883175

883177

883178

883180

MASSA STUDIE:
883183

Vervolg
Na vaststelling van het PUK kan er gestart worden met het opstellen en ondertekenen van een anterieure overeenkomst. Tijdens de onderhandelingen hierover zal er meer duidelijk worden over bijvoorbeeld de exacte aantallen van parkeerplaatsen en de anterieure bijdrage voor zowel aanpassingen in de directe openbare ruimte als Bovenwijkse aanpassingen. Na de vaststelling van de anterieure overeenkomst zal het bestemmingsplan moeten worden gewijzigd waarna er een omgevingsvergunning kan worden ingediend. De verwachting is dat er in 2023 gestart kan worden met de realisatiefase en daarmee de herontwikkeling van de Bellevue-locatie welke positief bijdraagt aan de gemeentelijke ambities voor het CID-gebied.

·
Registered
254 Posts
Planuitwerkingskader Bellevue
In mei 2019 is formeel gestart met de werkzaamheden voor het opstellen van een planuitwerkingskader (PUK) voor de herontwikkeling van de Bellevue locatie (KJ-Plein 2, Bezuidenhoutseweg 1-5 en Oranjebuitensingel 6-13). Uitgangspunt is dat er een PUK komt voor het integrale plan (toren 1 en toren 2). Dit omvat de kavel van Patrizia, de kavel van Downtown Developers, de kavel van Staedion en eventueel de kavel van de VvE Oranjebuitensingel (toren 3). Essentieel is dat er commitment komt van de overige eigenaren. Patrizia zal daarom een intentieovereenkomst sluiten met Staedion en Downtown Developers. Patrizia blijft het aanspreekpunt
en initiatiefnemer. Na goedkeuring van het PUK zal een Anterieure Overeenkomst (AO) worden gesloten.

Beoogd toekomstig programma
Partijen hebben de ambitie de locatie te her ontwikkelen tot een attractieve, groene en duurzame omgeving waar het plezierig wonen, werken en recreëren is. De onderstaande tabel geeft een overzicht van het beoogde programma van de ontwikkeling afgezet tegen het huidige programma.
View attachment 883159
View attachment 883171
View attachment 883172
View attachment 883173

View attachment 883174
View attachment 883175

View attachment 883177
View attachment 883178

View attachment 883180
MASSA STUDIE:
View attachment 883183
Vervolg
Na vaststelling van het PUK kan er gestart worden met het opstellen en ondertekenen van een anterieure overeenkomst. Tijdens de onderhandelingen hierover zal er meer duidelijk worden over bijvoorbeeld de exacte aantallen van parkeerplaatsen en de anterieure bijdrage voor zowel aanpassingen in de directe openbare ruimte als Bovenwijkse aanpassingen. Na de vaststelling van de anterieure overeenkomst zal het bestemmingsplan moeten worden gewijzigd waarna er een omgevingsvergunning kan worden ingediend. De verwachting is dat er in 2023 gestart kan worden met de realisatiefase en daarmee de herontwikkeling van de Bellevue-locatie welke positief bijdraagt aan de gemeentelijke ambities voor het CID-gebied.

Lekker boeiend allemaal laten ze nou maar gaan bouwen dat gezijk ook altijd

·
the double dude!
1,947 Posts
Hoop nivo Codrico, Zalmhaven en niet zo'n
'Laakhaven' doos ......iig 1 met getrapte top de ander schuin , haaks op de hoftoren top.
Art deco stijl.......
Of gewoon Rockefeller centre en Empire state building naast mekaar.
Dan maar geen schuine top..........
Mijn gedroomde duo daar
( qua bouwerij )

1221 - 1240 of 1346 Posts