Vandaag, gaat niet echt supersnel (ruwbouw doet zo'n 14 dagen per verdieping).
_DSC8462 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

Oproepen tot status van Rijksmonument.Het zal waarschijnlijk niet uitkomen qua geld maar het zou wel heel gaaf zijn als ze die betonnen constructie weten te verwerken in de nieuwbouw, zoals hier ook gedaan is bij NDSM in Amsterdam. Anders is het een behoorlijk gemiste kans wat betreft het behoud van het industriële karakter waar ze zo op hameren.
View attachment 781578
Volledig mee eens. Hiermee (onder meer) kan Binckhorst zich onderscheiden.Ze zijn van plan om de bogen en de twee BAM kranen bovenop te behouden (als in Laak) als beschermd stadsgezicht inderdaad. Zou heel erg zonde en een gemiste kans zijn als ze dit niet weten te integreren in de nieuwbouw...
Met de hoge woningprijzen weinig tuig dat hier kan gaan wonen.Nodigt ook echt uit om te gaan wonen met zo'n verroeste kraan in je achtertuin.
Allemaal leuk en aardig dat industriële karakter maar wekt bij mij juist de associatie op van achterstallige bende, criminele buurt, kraakpanden e.d.
We doen hier juist niet anders.Over smaak valt niet te twisten.
hoe meer hoogbouw 'op' de Binckhorst des te hoger de vastgoudwaarde van Voorburg.Verschrikkelijke mensen allemaal. Ik als Voorburgenaar juich de woningbouw juist toe op de Binckhorst. En liefst zo hoog mogelijk😁 Je kunt niet alleen aan jezelf denken, woningen zijn hard nodig. Gun je medemens wat.
Ik geloof wel in goede stedelijke gebieden met voorzieningen met gevarieerde hoogbouw en laagbouw. De Binckhorst is naar mijn mening nu een drama. Voorburg is erbij gebaat dat er een keurige wijk tussen Voorburg en het centrum Den Haag komt i.p.v. een vaag industrieterrein met allerlei braakliggende stukken.hoe meer hoogbouw 'op' de Binckhorst des te hoger de vastgoudwaarde van Voorburg.
#ookweerzo.
#binckhorstwordtniks
Gelukkig niet. De vorige hoogste van Saigon verdiende al niet de schoonheidsprijs, maar deze is helemaal erg. Het lijkt net alsof men een stuk torenkraan is vergeten weg te halen.Het wordt niet zo toch als...
View attachment 856121
Ik ben er dit jaar nog geweest in februari. Nog net voor de Coronacrisis dus. Hij is idd niet heel fraai en deze hoogbouwwijk al helemaal niet. Toch vond ik m.n. district 1 wel erg leuk om te beleven.Gelukkig niet. De vorige hoogste van Saigon verdiende al niet de schoonheidsprijs, maar deze is helemaal erg. Het lijkt net alsof men een stuk torenkraan is vergeten weg te halen.
Hier is het topic:Was deze al bekend? De tweet is van vandaag. Omgevingsvergunning verleend op 23 december.
![]()
MAANPLEIN 110 - Tconcept
www.tconcept.nl
Aangepast ^^^ ah vandaar.