Skyscraper City Forum banner
2561 - 2580 of 2623 Posts

·
Registered
608 Posts

·
HHF user
2,615 Posts
Ik vind het ook een tof gebouw. Leuk dat het een nieuwe bestemming krijgt!

Klaarblijkelijk -gezien de recente (?) foto’s op de website van dit bureau- is het al niet meer in gebruik voor de oorspronkelijke functie. Da’s dan wel met stille trom uitgevoerd…

·
Registered
88 Posts
Echt smakeloos dat Binckeiland, dit project had net zo makkelijk in Leisdsche Rijn kunnen staan.
Haha ooit geweest? Reageren achter je beeldschermpje is natuurlijk heel makkelijk, maar als bewoner kan ik je zeggen dat Binck Eiland heerlijk en mooi wonen is! Smakeloos? Smaken verschillen, niet erg, maar zout helpt 👍🏼

·
Registered
85 Posts
Haha ooit geweest? Reageren achter je beeldschermpje is natuurlijk heel makkelijk, maar als bewoner kan ik je zeggen dat Binck Eiland heerlijk en mooi wonen is! Smakeloos? Smaken verschillen, niet erg, maar zout helpt 👍🏼
Zout? Dit project heeft eerder wat pepper nodig. Vaak genoeg geweest maar zoals ik het al eerder zei dit project kan mij niet echt bekoren.

Maar ik kom graag eens langs om onder het genot van een vegetarische bitterbal met de rest van de bakfiets community op Treasure Island te praten over de ontwikkeling van het gebied. Stuur mij maar een dm.

·
Registered
2,477 Posts
Overigens maakt Mama Kelly daar plaats voor Loetje. Vind dat toch wel jammer als een origineel concept wordt vervangen door de zoveelste vestiging van een keten..

·
HHF user
2,615 Posts
^^

Jammer! Nog even gegoogeld:

“MaMa Kelly verkocht
Onlangs werd bekend dat Rambaldo zijn MaMa Kelly heeft verkocht om zich volledig te richten op De Horecafabriek. De nieuwe eigenaar is o.a. bekend van Stan&Co, Popocatepetl en Beers & Barrels. Samen met Rambaldo, die als adviseur aanblijft, zoeken ze nu naar nieuwe locaties in andere steden.”

Bron: https://www.amsterdammagazine.com/n...do-mama-kelly-en-succesvolle-horecaconcepten/

2561 - 2580 of 2623 Posts