Skyscraper City Forum banner
2581 - 2600 of 2617 Posts

·
Registered
85 Posts

·
Registered
87 Posts
Loetje is een vrij grote naam met al een vestiging in Den Haag. Dat ze zich nu gaan vestigen in de Binckhorst betekent dat ze dus heil in de Binckhorst en die locatie zien en weer een groter publiek naar de Binckhorst gaan halen. Dit kan een mooi sneeuwbaleffect gaan opleveren voor andere horeca en projecten, dus ik denk wat dat betreft goede zaak!

·
Registered
2,627 Posts
Volgens mij zat Mama Kelly vaak ook vol en dat trok veel mensen naar de Binckhorst, dus dat sneeuwbaleffect zie ik niet. Of mis ik iets?
Ik denk dat er veel mensen zijn zoals ik die speciaal voor Mama Kelly (en de Kompaan brouwerij) naar de Binckhorst kwamen, die niets met het concept Loetje hebben en dan juist minder snel de Binckhorst gaan bezoeken.
Die eigenaar van Mama Kelly had een paar jaar geleden een tweede vestiging geopend in het Olympisch Stadion. Toen dacht ik al, als hij maar niet wegtrekt uit Den Haag en zich puur op Amsterdam gaat richten. Maar dat is wel gebeurd, want hij houdt die vestiging wél aan.

·
Registered
Forum Hadriani
6,932 Posts
Toen ik nog bij KPN werkte, zat ik, maar zo vele KPNers vaak bij Mama Kelly en de Kompaan. Even na werktijd borrelen of eten met een afscheidsfeest. Er werkten toen nog duizenden mensen bij KPN op de Binckhorst. Dat is nu veel minder gezien de afbouw van KPN op de Binckhorst en met Corona al nog veel minder.
Loetje kan het wellicht hebben van hun bekende naam en dat mensen dus speciaal voor Loetje komen.
Dat jij speciaal voor zie zaken kwam, is mooi hoor. Maar ik heb echt geen idee of dat een substantieel deel is van de mensen.

·
Registered
2,627 Posts
Mama Kelly zat in de avond vaak vol met stelletjes en vriendengroepen, de meesten maakten niet de indruk dat ze vanaf hun werkgever KPN kwamen. Ik wens Loetje alle goeds, zelf zal ik Mama Kelly missen. Maar de horeca wereld is veranderlijk, op de Zwarte Ruiter na, dus dit hoort er ook bij.

·
Registered
Forum Hadriani
6,932 Posts
Mama Kelly zat in de avond vaak vol met stelletjes en vriendengroepen, de meesten maakten niet de indruk dat ze vanaf hun werkgever KPN kwamen. Ik wens Loetje alle goeds, zelf zal ik Mama Kelly missen. Maar de horeca wereld is veranderlijk, op de Zwarte Ruiter na, dus dit hoort er ook bij.
Zo denk ik er ook over. Mijn beeld was beperkt natuurlijk en ook al van bijna 3 jaar terug. Overigens vind ik Loetje prima. Een maat van mij is wat elitair om dat woord dan maar te gebruiken. En die vindt een Loetje dan te volks. Mij boeit dat niet al snap ik wel wat hij dan weer bedoelt.

·
Registered
87 Posts
Ik vind het zelf ook jammer hoor, heb weinig met Loetje en Mama Kelly vond ik een leuk concept! Dat sneeuwbaleffect komt natuurlijk vooral wanneer Frank is een Binck en Nova afgerond zijn. Dat Loetje hier nu dus al komt zegt mij dat zij dus toekomst zien in dit gebied.

2581 - 2600 of 2617 Posts