SkyscraperCity banner

41 - 60 of 133 Posts

·
Registered
591 Posts
^^^^

Dat is het hopelijk toch ook? Enige onderlinge variatie en verfijning in de kroon lijkt mij wel op z'n plaats hier.

·
Registered
591 Posts
Inderdaad hoop maar dat het een volume schets betreft.
Teveel van hetzelfde en niet hoog genoeg (jaja zijn verwend met de Revis luchtkastelen)
Eyline Skyline met een bekroning of top is dus eigen gewoon een rekwerk door laten lopen? Gaan we nu op iedere render dit goedkope "Grace kunstje" zien?
Ah, je was me net voor... :) Maar helemaal mee eens.

·
Registered
Resident Residence
824 Posts
Die wijnpergola's als dakbeëindiging 'moeten' nu eenmaal van de biomaffia. Die hype die er nu heerst waait wel over. Eerst maar eens wachten op het VO, de voorloper op DO. Zijn vast meer inschrijvingen geweest op de tender, verder is het afwachten.

Eerst zag je ze op maaiveld nu op het dak :)

Uiteindelijk zie ik het gewoon goed komen en de torens zelf zien er echt niet belabberd uit. En vergeet niet, als deze mochten doorgaan, dat Provast er achter zit en geen bagger accepteert.

·
the double dude!
1,704 Posts
idd waarom toch weer die 'catalogus ' torens en dat op zo'n uitgelezen plek , hier moet het toch echt gebeuren , nu moet je het doen , pak die kans DH !!
hebben ze ergens een nieuwe 'prefab mal ' liggen waar dit model torens worden 'gegoten ' .
Weer die in de top doorlopende kutgevel en dan verkopen als kroon , dat is 2 hooguit 3 x leuk maar dan moet je stoppen .
Hier op de Campus boulevard zie ik graag het 1e Adagio ontwerp of een 2 of 3 x zo hoge centre court toren komen , Amadeus of coolhouse maar dan 200 mtr hoog !
Gewoon een paar mooie natuurstenen jetsers !
Hier moeten DE torens komen waarvan je straks op het plein of langs de hofvijver jarenlang moet kunnen genieten.
komop welstand doe nu is iets positiefs en draag voorbeelden aan ! Oppleuren met die geldwolven terug naar de tekentafel ( niet eens nodig ) gewoon van internet wat mooie modellen vissen en daarmee naar een ontwikkelaar , doe deze maar 3x

·
the double dude!
1,704 Posts
The Grace en eventueel langs de verheeskade straks 185 mtr +
en op de campusboulevard bij lange na niet .........vreemd , lijkt mij dat de grondprijs hier duurder is dan op voornoemde locaties ........
bovendien geldt er geen hoogtlimiet daar en kan je dus 'buitencatagorie' bouwen !
Dan ook nog eens de woningnood , dus 'n paar xrtra lagen is nodig !

ik begrijp het zo nu en dan echt niet .....

·
Unregistered User
3,860 Posts
Ik tel circa 44 etages dus circa 150 meter?

·
Unregistered User
3,860 Posts
Artist impression met heel veel artistieke vrijheid.
Ik zie gewoon de overheid niet snel 250 meter hoog bouwen.
En het Rijk heeft een claim op dit stuk grond.

·
Unregistered User
3,860 Posts
160 meter zou al geweldig zijn. Maar het is, direct naast CS gelegen en vlak naast de binnenstad, een geweldige lokatie. Maar waar komen de parkeerplekken die toch nodig zullen zijn?

41 - 60 of 133 Posts