SkyscraperCity banner

3241 - 3256 of 3256 Posts

·
Registered
3,508 Posts
Weet iemand eigenlijk waarom de Kroon van de Kroon niet meer verlicht wordt? Is dat vanwege de Penthouses en lichtoverlast? Misschien een vreemde vraag, maar zover ik weet was de Kroon altijd verlicht tot 23.00u.

·
Livin' 28-high
1,814 Posts
Naar mijn idee was de verlichting van de Kroon permanent uit, maar gisteren zag ik plots weer een deel van de verlichting branden. Het lijkt/leek erop alsof ze de hoeken en het midden van de lange zijde belichten, i.p.v. alles.

Ik weet dat de Gemeente graag wil inzetten op meer en mooiere verlichting en aanlichting van gebouwen; is dit een soort versie daarvan?

Weet iemand wat precies het verhaal is? :)

·
Registered
47 Posts
Ik zal het mysterie even oplossen: De glasbewassingsinstallatie was een tijd buiten gebruik. Deze is nodig om de verlichting boven in de kroon van de Kroon te kunnen vervangen. Het zijn halogeenspotjes die na een vrij kort aantal uren doorbranden... vandaar dat er nu een deel wel branden en een deel niet. Verder stond de schakelklok niet goed, en dat is nu weer hersteld.

·
Registered
33,465 Posts
^^ Tijd om de verlichting om te zetten naar zuinige, maar vooral onderhoudsarme LED-verlichting.

·
Unregistered User
3,778 Posts
Om anno 2016 nog een gebouw aan te lichten met halogeen spotjes ? Zijn ze niet goed wijs ?

·
Registered
1,944 Posts

Op 29 januari opent Randstad de deuren van haar flagshipstore aan de Zwarteweg 46 in Den Haag. Het is de eerste vestiging binnen een nieuw concept, later volgen er meer. De verhuizing van de Grote Markt naar een nieuwe locatie is onderdeel van een reeks wijzigingen in het landelijke vestigingennetwerk.

3241 - 3256 of 3256 Posts