8,338 Posts
Laakhaven nu al de derde skyline van het land 0.o
🤮🤮Denk dat die 'doosjes' permanent zijn.
DSC09256 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
DSC09255 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
'goed' wat bedoel je daarmee? ruimtevormen? programma begane grond? notie spoordijk? verticaliteit? uitzicht en bewoning in relatie tot de straat?Deze heeft mijn verwachtingen wel overtroffen. Pakt goed uit op die plek!
Ik had niet verwacht dat je een leuk pand kon bouwen op een postzegel die is ingeklemd tussen spoor en een weg. Dat lijkt nu wel te lukken, dus dat overtreft mijn verwachting.'goed' wat bedoel je daarmee? ruimtevormen? programma begane grond? notie spoordijk? verticaliteit? uitzicht en bewoning in relatie tot de straat?
Of juist wel, de stad word toch gebouwd voor jou en mij en niet voor een paar over het paard getilde TU delft studenten die een stad alleen kennen vanuit hun 3dstudio programmatje.dat is een oordeel waar je niet al te veel waarde aan moet hechten
Daar gaat t ook om !!!!Ik had niet verwacht dat je een leuk pand kon bouwen op een postzegel die is ingeklemd tussen spoor en een weg. Dat lijkt nu wel te lukken, dus dat overtreft mijn verwachting.
Weet je, ik ben geen architect. Ik werk niet in de bouwwereld. De helft van de vaktermen die hier op het forum gebruikt worden, zeggen me niks.
Ik ben wel iemand die erg kan genieten van architectuur (van mooi historische panden tot futuristische hoogbouw) en iemand die gek is op Den Haag.
En als ik ergens een pand zie dat in mijn ogen deze mooie stad nog iets mooier maakt, dan krijgt ie het stempel ‘goed’. Heerlijk amateuristisch en totaal niet onderbouwd.
En ik zie iets al snel als een verbetering, mijn glas is al snel half vol. Volgens mij verschillen we daarin. Maar dat maakt dit forum zo leuk: heel veel enthousiaste amateurs die ouwehoeren over den haag en gebouwen, afgewisseld met een paar mensen die er echt verstand van hebben.
Overigens krijgen bijna alle Scala projecten van mij ook het stempel ‘goed’. Maar zoals ik zei: dat is een oordeel waar je niet al te veel waarde aan moet hechten![]()
Ben wel benieuwd naar wat je dan juist zo leuk/mooi vindt aan het pand. Zou je dat wel kunnen onderbouwen? Niet bedoeld als een sneer maar persoonlijk heb ik helemaal niets met dit pand dus ik ben wel benieuwd naar wat degene die m mooi vinden er nou zo goed aan vinden.Ik ben wel iemand die erg kan genieten van architectuur (van mooi historische panden tot futuristische hoogbouw) en iemand die gek is op Den Haag.
En als ik ergens een pand zie dat in mijn ogen deze mooie stad nog iets mooier maakt, dan krijgt ie het stempel ‘goed’. Heerlijk amateuristisch en totaal niet onderbouwd.