SkyscraperCity banner

441 - 460 of 471 Posts

·
Registered
82 Posts
Wel een gaaf torentje. Doet me een beetje denken aan de Onyx in Eindhoven. Ook zo'n gave. Zou ik er graag meer van zien verschijnen zo her en der door de stad.

·
the double dude!
1,947 Posts
Wel een gaaf torentje. Doet me een beetje denken aan de Onyx in Eindhoven. Ook zo'n gave. Zou ik er graag meer van zien verschijnen zo her en der door de stad.
Komen er ........Stebru spul........staat zat van op de rol.........
O.a. rond het occ

·
the double dude!
1,947 Posts
Idd goed gelukt en mooi op deze plek !
Echter in het centrum
( Bolero, Cantate) mag het van mij minder burgerlijk , wat spectaculairder .

·
Livin' 28-high
1,908 Posts
Huurders zijn zaterdag uitgenodigd om te komen bezichtigen; 'binnenkort' krijgen ze bericht dat ze 'over 4 weken' de sleutel krijgen.

·
Registered
426 Posts
In de zon vrij fotogeniek;

_DSC7003 by Haagse Hoogbouw, on Flickr
Die meeuw op het hoekpunt van het dak is wel mooi aan het poseren, dat is inderdaad fotogeniek! ;) (y)

Het is een mooie woonblok geworden met aandacht voor variantie in kleur en oog voor detail. Dat zou ik graag op meer plekken in Den Haag willen zien.
Verder is een glazenwasinstallatie bij hoge gebouwen een noodzaak en ontkom je er niet aan deze op een dak te plaatsen. Als er nog geld over is, kan er een scherm rondom de glazenwasinstallaties worden toegepast, alleen moet je dan de ruimte hebben om zo een installatie buiten het scherm te rijden en langs de dakrand te gaan. Dan moeten de installaties niet te veel ruimte op het dak bezetten.

·
Livin' 28-high
1,908 Posts
Het plein is inmiddels vrij toegankelijk, waar al bordjes van de eerste te vestigen zaken prijken: Spar, een lunchroom, een tandarts en ook een of ander alternatieve geneeswijze-zaak. Ook krijgen vrienden van ons op 19/11 de sleutel van hun appartement, dus die oplevering zal wel in november beginnen.

441 - 460 of 471 Posts