SkyscraperCity banner

461 - 471 of 471 Posts

·
Livin' 28-high
1,908 Posts
Mooi gezicht inmiddels wanneer 's avonds veel ramen verlicht zijn. Ook de blokken hiernaast zijn inmiddels gevuld met bewoners, en zelfs het laagste blok, waar sociale huur zit, naast de huidige parkeerplaatsen van het ziekenhuis, is inmiddels bewoond.

Dat zijn toch al flink wat bewoners (gaat wel richting de 1000 denk ik) die er in enkele weken neergestreken zijn.

·
Registered
809 Posts
Ja het wordt echt steeds erger in dit land; Mozaïeken met blauwe of zwarte zonnepanelen hebben we tot kunst verheven, glazenwasinstallaties zoveel mogelijk in het zicht hebben we tot kunst verheven en nu kun je daar wel de inblaas kanalen voorbij de dakrand bijrekenen. Ieder nieuw appartementen complex heeft dit inmiddels en ben benieuwd of we deze in het vervolg ook op renders tegen gaan komen?

·
Moderator
45,974 Posts

·
Livin' 28-high
1,908 Posts
Komende week komt Blok A (sociale huur-gedeelte) naast de toren via Arcade wonen te huur. Dan zullen daar direct in de start van 2021 ook de eerste bewoners neerstrijken.

·
Moderator
45,974 Posts
Je kan nu stemmen voor deze toren in de HHF AWARD 2020

·
Registered
The Hague High-Rise
509 Posts
Lekker dan... sta je net in je boxer je gordijnen open te doen, komt Haagse Hoogbouw ff langs met zijn camera...
Scherp! Het was mij niet opgevallen. Ik heb de foto bewerkt zodat deze meneer niet meer online staat in zijn onderbroek. Ik zal er in het vervolg wat beter op letten.
_DSC9019 by Haagse Hoogbouw, on Flickr

461 - 471 of 471 Posts