Klopt ^De twee meest rechtse torens zijn The Stage, toch?
Ow sorry misschien had ik het er even bij moeten zetten maar heb een render gepakt en met mijn photoshop kunsten 2 torens wat opgehoogd. Wilde eigenlijk ook nog the Stage erin plakken maar de bestaande renders daarvan zijn net een ander perspectief.Het plaatje hierboven ken ik niet, de toren links van het midden lijkt fors verhoogd. Maar gezien de afbeelding van @Life is dit alweer aangepast en worden er allemaal straatjes toegevoegd.
Hier staat de hoge toren van The Stage op 111m, waar in de documenten van The Stage wordt gesproken over 116m.Nog even een verbeelding uit de omgevingsvergunningaanvraag van fase 1 (andere hoogtes dan eerst, hoogtes zijn vgm hoogste verdiepingsvloer);
View attachment 964951
In deze render is ' de tuin ' tussen de gebouwen zoals op de renders voor deze te zien was verdwenen.Nog even een verbeelding uit de omgevingsvergunningaanvraag van fase 1 (andere hoogtes dan eerst, hoogtes zijn vgm hoogste verdiepingsvloer);
View attachment 964951
Dat valt toch wel mee? Binck City Park is flink teruggesnoeid en the stage in eerste instantie ook. Maar nieuwe ontwerp van the stage is juist weer een forse verbetering. Verder vind ik de meeste plannen nog niet enorm achteruit gegaan.Alle fancy ontwerpen worden teruggesnoeid naar voor bouwers hapklare monotone blokken. Ik kan er niks anders in ontdekken.
Brrr, ik weet het nog niet. Dit roept bij mij vooral associaties op met onpersoonlijke buitenwijken in Aziatische megasteden