SkyscraperCity banner

181 - 200 of 200 Posts

·
Registered
8,323 Posts
Veel te laag voor dit soort plekken, kan je makkelijk 4 5 torens kwijt die in een dag zijn verhuurt of verkocht.

·
Registered
987 Posts
Met echte hoogbouw op deze plek weet je zeker dat het zonlicht niet meer de kade bereikt. Maar op zich maakt dat niet zoveel uit want de plint is gereserveerd 'innovatieve' maritieme bedrijven met laad- en losplaatsen voor vrachtwagens. Gezellig zal het hier dus toch nooit worden.

·
the double dude!
1,944 Posts
Met echte hoogbouw op deze plek weet je zeker dat het zonlicht niet meer de kade bereikt. Maar op zich maakt dat niet zoveel uit want de plint is gereserveerd 'innovatieve' maritieme bedrijven met laad- en losplaatsen voor vrachtwagens. Gezellig zal het hier dus toch nooit worden.
Is maar net wat je gezellig vindt, ik persoonlijk denk dat deze kant van de haven sowieso gezellig wordt.
In mijn optiek gaat de hele haven al jaren streeds mooier en gezelliger worden.
De 'huiskamer' van Scheveningen.

·
Unregistered User
4,231 Posts
Op die render staat de nieuwbouw geprojecteerd op de aan/afvoerroute van Rijkswaterstaat. Dat gaat het dus niet worden.

·
the double dude!
1,944 Posts
Op die render staat de nieuwbouw geprojecteerd op de aan/afvoerroute van Rijkswaterstaat. Dat gaat het dus niet worden.
Aan / afvoer kan straks prima via de 'kadekant' binnendoor , niet meer buitenlangs via de houtrustweg.
Wordt 'm denk ik wel, hoop ik ook , daarnaast weten die 'rendermakers' dat ook wel.

·
the double dude!
1,944 Posts
181 - 200 of 200 Posts