8,323 Posts
Veel te laag voor dit soort plekken, kan je makkelijk 4 5 torens kwijt die in een dag zijn verhuurt of verkocht.
Nee joh. Geen hoogbouw in dat duinlandschap. Zat goeie plekken daarvoor, maar niet hier.Veel te laag voor dit soort plekken, kan je makkelijk 4 5 torens kwijt die in een dag zijn verhuurt of verkocht.
Precies, ik vind dat een enkele fraaie torens, zo tussen de 100 en 150 meter, hier zeker niet zouden misstaan.Welk duinlandschap?
Dit ' silhouette ' is mij al 'n poos bekend , ben benieuwd of dit 'm ook gaat worden en wanneer concrete renders er zijn.Zoiets toch?
View attachment 945920
Is maar net wat je gezellig vindt, ik persoonlijk denk dat deze kant van de haven sowieso gezellig wordt.Met echte hoogbouw op deze plek weet je zeker dat het zonlicht niet meer de kade bereikt. Maar op zich maakt dat niet zoveel uit want de plint is gereserveerd 'innovatieve' maritieme bedrijven met laad- en losplaatsen voor vrachtwagens. Gezellig zal het hier dus toch nooit worden.
Aan / afvoer kan straks prima via de 'kadekant' binnendoor , niet meer buitenlangs via de houtrustweg.Op die render staat de nieuwbouw geprojecteerd op de aan/afvoerroute van Rijkswaterstaat. Dat gaat het dus niet worden.
Is dit serieus , meen je dat ???we tekenden eens een vissershaven daar met op het tweede niveau bezoekers/horeca circuit... en bedrijven
View attachment 957543 View attachment 957544