SkyscraperCity banner

101 - 107 of 107 Posts

·
Registered
1,952 Posts
Het wordt steeds mooier. Boze berichten van PvdD en HSP op het bericht dat er op de plek van de asfaltcentrale 400 woningen gebouwd gaan worden. Ik heb ze al gevraagd, willen PvdD en HSP de woningnood dan liever niet oplossen?

·
Registered
828 Posts
Wat is dat toch, die kennelijke adoratie van een asfaltcentrale? Heeft toch niets met ambacht te maken, zoals een bierbrouwer of ateliers. Het is een puur vervuilende - zware - industrie. Die wil je überhaupt niet binnen je stadsgrenzen? Nu niet, en al helemaal niet als er mensen echt dichtbij komen wonen. Dat kun je inwoners toch niet aandoen? Rare mensen die HSP'ers. Met je schoorsteen verhogen: 'Dan behouden we lekker dat rauwe industriële karakter.' Kan de Pametex weer terug Tim?

Die PvdD verdacht ik overigens al in een eerder stadium van 'raar'... Zou me overigens niet verbazen als die laatste club infiltreert in die centrale en daar een bijzonder vleermuisje weghangt...

·
Hoogvlieger
1,741 Posts
Ging het er ook niet om dat die partijen vinden dat de gemeenteraad betrokken had moeten worden bij het maken van afspraken met de ontwikkelaar?

·
Unregistered User
4,231 Posts
Ging het er ook niet om dat die partijen vinden dat de gemeenteraad betrokken had moeten worden bij het maken van afspraken met de ontwikkelaar?
De raad heeft ingestemd met het beleid op basis waarvan de Binckhorst wordt ontwikkeld. Enkele (linkse) partijen willen dat gewoon openbreken door met tegenstrijdige aantijgingen te komen. Los van wat ik denk over het sociale woningbouw beleid ben ik van mening dat dit soort politiek bedrijven schadelijk voor de stad is.

• Like
Reactions: Beholder
101 - 107 of 107 Posts