SkyscraperCity banner

1 - 20 of 1450 Posts

·
Registered
498 Posts
Discussion Starter #1
Gisteren een bord geplaats op het terein...misschien zijn ze stiekem wel begonnen.

Wie kan er een foto van nemen??

·
Registered
3,090 Posts
Ik moet nog maar zien of ze hiermee beginnen. Dat bord bij de monarch staat er ook al een aantal jaar , maar er gebeurt helemaal niets daar.

S

·
Guest
0 Posts
Dit project belooft werkelijk wat moois te worden , als hij eenmaal gerealiseerd is zullen we wel zien hoeveel complimenten hij krijgt wacht maar es af !!!!

S

·
Guest
0 Posts
eR WONEN IN ENSCHEDE TENMINSTE MENSEN DIE ER KIJK OP HEBBEN !!! dIT WAARDEER IK ERG .

·
Registered
4,690 Posts
Haha je moet nu niet natuurlijk gaan denken dat ik alles mooi vind , waar dan ook .
Maar dit is wel een mooi ontwerp .

·
Registered
7,343 Posts
Er is inderdaad een bord geplaatst en er vinden wat onduidelijke graafwerkzaamheden plaats. Deze zijn van vanavond:

·
Registered
7,343 Posts
Even wat copy&paste van de site van AM

Als hoogste gebouw van de Grotiusplaats (97 meter) is Grotiustoren gespiegeld aan het Paleis van Justitie. De Grotiustoren bestaat uit drie bouwmassa's. Allereerst een bouwmassa van 3 lagen met galerij direct gesitueerd aan het nieuwe plein, waarin een wintertuin, commerciële ruimtes en kantoorruimten zijn opgenomen. Dan zijn er twee kantoortorens van respectievelijk 16 en 25 lagen, die tussen de 13e en 16e verdieping met elkaar verbonden zijn. De gevels van de hoge toren worden uitgevoerd in natuursteen; de gevels van de lage toren zullen worden bekleed met baksteen. Onder het gebouw komt een twee-laagse parkeergarage.

·
Registered
3,090 Posts
Zou hier misschien wel het CBS naar willen verhuizen. Het CBS was toch van plan om een nieuw pand te betrekken in de buurt van het CS.

34,514 Posts
Originally posted by Kruikenparadijs

@Sunny

Wat zou je van de toren vinden alsie in Rotterdam gebouwd zou worden?
Niet naar de bekende weg vragen! Deze klasse en stijl passen niet bij Rotterdam dus daarom zou hij het daar niets vinden.

Overigens mooi als deze toren inderdaad in aanbouw gaat, Den Haag krijgt een serieuze skyline!

1 - 20 of 1450 Posts