SkyscraperCity banner

41 - 60 of 1450 Posts

·
Your royal highness
1,474 Posts
:D En er komen nog 12 extra verdiepingen op de woontoren Rijswijkseplein! ;)

S

·
Guest
0 Posts
groot groter heel groot vreselijk mooi en groot GROTIUSTOREN !!!!!!!!!!!!!! WAIT AND SEE

·
Registered
2,880 Posts
Die blauwe mazda is wel een mooie auto, maar ja, daar gaat het niet om. Die parkeerplaats mag snel bebouwd worden, genoeg ruimte zeg ik maar.

·
Captain
3,277 Posts
Jan said:
idd. dit soort gebouwen begin ik onderhand wel beu te worden.
Ik dacht dat dit ook de reden was waarom wij ons enkel en alleen nog maar op het 'Rotterdam-Forum' begaven :runaway:

·
HHF user
1,810 Posts
Teleurstellend...mag van mij een parkeerplaats blijven...

·
Registered
441 Posts
Hm ik vond het juist wel leuk dat de Grotiustoren het tegenoverliggende Paleis van Justitie zou spiegelen. Zo maak je van de Grotiusplaats een dubbelsymmetrisch plein, want de twee bruggebouwen over de Utrechtsebaan zijn ook aan elkaar gespiegeld.

Het zou een prachtig zeldzaam voorbeeld kunnen worden van een modern plein waar de hele ruimte, incl. de gebouwen, ontworpen is volgens een al bijna vergeten architectonisch principe uit de renaissance: de symmetrie.

Ik vind het plein nu al een mooie ruimtewerking en een zekere intimiteit hebben. En dat voor een plein bovenop een snelweg.

Jammer van die verlaging, maar ik denk niet dat een nieuw ontwerp hoger zou zijn dan dit.

41 - 60 of 1450 Posts