SkyscraperCity banner

1361 - 1376 of 1376 Posts

·
Registered
7,184 Posts
Levensgevaarlijk die verplichte balkons op die hollandse torens, dat zie je volgens mij nergens anders? jaagt bouwers alleen maar op extra kosten.

·
Registered Abuser
4,774 Posts
Ik zou gek geworden zijn zonder mijn balkon in de eerste weken van de lockdown dus w.m.b. zijn balkons toch echt wel een must in een appartementencomplex, zeker als je zoals hier ook geen groen voor de deur hebt waar je even kunt relaxen, zonnen, bbq'en (dat laatste mag dan weliswaar vaak niet op balkons), etc.

·
Unregistered User
3,642 Posts
He gatver ik heb hoogte vrees ja!
Sommige mensen vinden hoogbouw mooi om te zien, sommigen willen er graag in wonen, of (geen van) beiden. ;)

·
Registered
Resident Residence
698 Posts
Ik weet wel dat ik niet zo hoog zou willen wonen, voor een periode is leuk weet ik uit ervaring, maar je gaat écht het contact met de daarbij behorende levendigheid op maaiveld missen.

·
Registered
Haagse Hoogbouw
2,129 Posts

·
Registered
78 Posts
Was vorige week bij de nieuwe Harbour Club, op het dakterras van Bink36. Hoog zien en gezien worden gehalte, maar je hebt volgens mij het beste skyline uitzicht van de stad. Je ziet alle hoogbouw op 1 rechte lijn, van strijkijzer tot aan straks Grotius.

1361 - 1376 of 1376 Posts